تولیدى کیف

تولیدی کیف گوهری تولید و پخش انواع کیف ارزان قیمت - 09357827477

تولیدى کیف

تولیدی کیف گوهری تولید و پخش انواع کیف ارزان قیمت - 09357827477

نحوه ی راه اندازی یک تولیدی کیف

کاهش هزینه تولیدی کیف ، نکات و راه کار

هزینه تولیدی کیف

یکی از سوالات رایج میان کسانی که کارفروش عمده کیف را به تازگی شروع کرده اند اینست : چگونه قیمت نهایی و هزینه تولیدی کیف زنانه در تهران را کاهش دهیم؟ دانستن مواردی که هزینه تولید و قیمت نهایی جنس را کاهش می دهند ، برای یک تولیدی کیف زنانه امری ضروری است . حتی یک تولیدی کیف زنانه ارزان ماهر و با تجربه نیز نمی تواند ادعا کند تمام مواردی  که منجر به کاهش قیمت نهایی کالا می شود را می داند .پس مواردی را که در این مطلب قرار داده ایم کامل نبوده و با مشورت ۳ تولیدی کیف در تهران تدوین گشته و از دوستانی که در فروش عمده کیف زنانه ارزان صاحب نظر هستند استدعا دارم در راستای کمک به هموطنانشان  با درج تجربیات خود به بهبود این مطلب کمک نمایند.

تولیدی کیف
تولیدی کیف

هرگز کیفیت نباید قربانی شود

کاهش قیمت نهایی کیف تولید شده اهمیت بالا و روی فروش و سفارشات تاثیری انکار ناپذیر دارد ولی توجه به این موضوع که کیفیت کیف زنانه نباید قربانی شود مساله ای مهم تر است. زمانی کاهش قیمت تاثیر مثبتی خواهد داشت که کیفیت کار افت نداشته باشد و اگر اینچنین شود ، نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه ممکن است آسیب های جدی و جبران ناپذیری را در پی داشته باشد و اطمینان مخاطبان از تولید کننده سلب گردد. حال چه باید کرد که بدون افت کیفیت کیف، قیمت تمام شده را به حداقل رساند؟

تولیدی کیف
تولیدی کیف

نگاه کلی هزینه تولیدی کیف و پرتی

با یک نگاه کلی به سیر تولیدی  ، می توان به این پی برد که متریال و هزینه اجرایی ، دو رکن مهمی هستند که قیمت کیف حراجی را تشکیل می دهند . ولی یک عامل مهم دیگری که در این موضوع دخیل است و متاسفانه زیاد به چشم نمی آید هزینه های جانبی حراجی کیف است که غالبا آن را به نام ( پرتی ) می شناسند. پرتی تولید ، برخلاف تصور برخی تولید کنندگان ، تاثیر بسزایی در این موضوع دارد و حتی امکان این وجود دارد که تاثیر این مسئله به ظاهر ناچیز ، از دو مورد متریال و هزینه دوخت بیشتر باشد. پرتی تولیدی کیف را موارد متعددی تشکیل می دهد و از جمله آن ها می توان به مواردی همچون حمل و نقل ، هزینه خدماتی (آب ،برق و..) ، دم قیچی ها  (پرت متریال) ، تبلیغات ، هزینه رفاهی زیردستان و … اشاره کرد.

اتفاقات پیش بینی نشده:

حتما برخی از دوستان تولید کننده  با این مسئله برخورد داشته اند و اتفاقاتی پیش بینی نشده ، هزینه های زیادی را برایشان به همراه داشته. یک تولیدی کیف زنانه در سیر تولید خود با مسائلی همچون چک برگشتی ، حوادث غیر مترقبه، خرابی ماشین آلات و…  روبرو خواهد شد که پخش کیف عمده را متحمل هزینه های زیادی می کند  . پس اتفاقات پیش بینی نشده را نیز باید به لیست هزینه ها اضافه نمود و برای کاهش این نوع هزینه ها راهی به غیر از عملکرد محتاطانه وجود ندارد.

مکان تولیدی اهمیت دارد

مکان فروش عمده کیف ، به غیر از تاثیرش بر رونق فعالیت  ، روی هزینه تولیدی کیف زنانه در تهران نیز تاثیر بسیاری دارد . دلایل زیادی مکان تولیدی کیف در تهران را تاثیر گذار کرده مانند هزینه ی حمل و نقل ، هزینه کارگر و مسائل دیگری که مربوط به مکان تولید می شود . برای کاهش این نوع هزینه ها در تولیدی کیف زنانه ارزان، باید تا حد امکان مکان فروش عمده کیف را متناسب با مکان تولیدی کیف انتخاب نمود که از لحاظ حمل ونقل به اماکن خدماتی آن تولیدی نزدیک بوده و از لحاظ استخدام دست تولید کننده در انتخاب زیر دستان باز باشد.

متریال و پارچه را در نظر داشته باشید

همانطور که گفته شد ، متریال یکی از ارکانیست که قیمت یک کیف را تشکیل می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که قیمت متریال و پارچه مصرفی ، دست خوش تغییر می گردد و قیمت تمام شده را بالا می برد. در اینجا به نکاتی که می تواند در این امر به تولیدی کیف زنانه کمک کند اشاره می کنیم

  • شناخت سورس: برای تهیه پارچه و متریال باید در انتخاب تامین کننده دقت نمایید و سعی کنید تامین کننده هایی را انتخاب نمایید که منصف تر و کاربلد تر از دیگر تامین کنندگان باشند و برای انتخاب آن به مراکز پر رغیب و پرتجمع در آن صنف رجوع نمایید .
  • نقد ولی ارزانتر: سعی کنید با خرید نقدی متریال ، از فروشنده ی آن تخفیف بگیرید. اکثر فروشندگان در این صنف حاضرند در ازای کارکرد نقدی درصد قابل ملاحضه ای را از قیمت متریال کم کنند.
  • تولید پارچه : اگر در تولید کیف حراجی خود با پارچه سرو کار دارید و در صورت امکان سرمایه ، نخ مورد نظر خود را تهیه کرده و با مراجعه به بافندگان ، پارچه مورد نیازتان را به صورت اجرتی تولید نمایید. البته این راه به کسانی که تجربه و دانش لازم را ندارند توصیه نمی شود که می توانند از همان راه اول استفاده کنند.

دم قیچی

همان طور که می دانید ، دم قیچی اصطلاحی است که به پرتی و اضافات پارچه در هنگام برش گفته می شود . و در مطالب پیشین روچی توضیح مختصری را در مورد آن بیان کرده ایم. با حسابی چهارانگشتی متوجه این خواهید شد که همین دم قیچی ها ، برای تولید هزینه ی زیادی را به همراه دارد. پس باید تا حد امکان این مورد را در برش کاهش داد. برای این امر باید در چینش الگو روی لایه های پارچه ابتکار به خرج داد و در چینش لایه های پارچه دقت کرد و در صورت امکان از برشکاران زبده استفاده نمود . یکی دیگر از عوامل مؤثر روی دم قیچی ها،  عرض پارچه می باشد که باید  متناسب با الگو انتخاب شود .

هزینه دوخت و مزد زیردستان

یک تولیدی کیف زنانه ارزان برای کاهش هزینه پخش عمده کیف باید روی مزد و حقوق کارگران دقت داشته باشد. باید کارگرانی را انتخاب نمایند که در عین داشتن مهارت کافی و وجدان کاری، منصف هم باشند . برای تولیدی هایی که دارای خیاطی هستند معمولا بهترین شیوه برای پرداخت دست مزد ، مزدی دوزی است یعنی در ازای هر اجرای هر دوخت مزدی را در نظر گرفته و به دوزنده پرداخت نمود. این روش برای وسط کاران و دیگر زیردستان زیاد مناسب نبوده و بهتر است برای دسته حقوق ثابت (روزمزد) در نظر گرفت.

نکات مهم دیگر برای کاهش هزینه تولید کیف زنانه :

  1. سعی کنید تا حد امکان و با ابتکار خود هزینه های خدماتی همچون آب ، برق، گاز ، مالیات ، بیمه و … را کاهش دهید .
  2. روی پرتی های حین تولید مانند کیف های زده دار دقت داشته باشید.
  3. با یک حساب داری مناسب می توان بسیاری از هزینه های تولیدی کیف زنانه را کاهش و و دخل و خرج را هماهنگ نمود. (مهم)
  4. از هزینه های اضافی و غیر ضروری در تولیدات لباس خود اجتناب کنید.
  5. تبلیغات برای تولیدی کیف هزینه نیست و یک نوع سرمایه گذاری به شمار می آید.
  6. همیشه در تعیین قیمت ، درصدی را برای پرتی های ندیده در نظر بگیرید.

استدعا داریم با ارسال تجربیات و دانسته های خود در قسمت نظرات، این مطلب را برای هموطنانتان بهبود دهید

نحوه ی راه اندازی یک تولیدی کیف

نحوه ی راه اندازی یک تولیدی کیف

توسط تولیدی کیف گوهری

این قسمت یک راهنما برای تولیدی کیف و پخش عمده کیف و ایجاد تولیدی کیف زنانه می باشد . از راه اندازی و اصول تولیدی کیف تا مدیریت ، توسعه و فروش عمده کیف  و پخش عمده کیف زنانه و بازار این فعالیت با شما خواهیم بود و منابع مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد . آموزش های گرد آوری شده شاید بتواند به شما در زمینه های مرتبط با تولیدی کیف یاری دهند . پیشاپیش از یاری رسانی صاحب نظران در بهبود این مقاله کمال تشکر را داریم.

****در زیر هر موضوع ، لینک های مرتبطی را برای شما درج نموده ایم تا بتوانید مطالب موضوع مورد نظر خود را دنبال نمایید ****

 

 

تولیدی کیف
تولیدی کیف

♦مراحل کلی و لازمه های تولیدی کیف زنانه

اگر در ابتدای مسیر هستید ،اولین حرکت این است که با خود تکلیفتان را روشن کنید : چرا میخواهید یک تولیدی کیف زنانه ارزان راه بیاندازید ؟ در کار تولیدی کیف در تهران برای موفقیت نباید ملاک اولتان درآمد زایی باشد، اگر ملاک اصلیتان درآمدزایی باشد شاید نتوانید چنانکه باید و شاید در این مسیر موفق شوید و پیشرفت کنید فروش عمده کیف زنانه ارزان  دارای فراز و نشیب های فراوانی بوده و لازمه ی آن صبر و بردباری می باشد و پیش از هر چیزی به علاقه و حوصله نیاز دارد. پیشنهاد می کنیم در اول کار در حراجی کیف حتی به فکر زیان دادن هم باشید و خود را برای مقابله با مشکلات آماده کنید.

موارد مقدماتی برای راه اندازی تولید پوشاک به صورت کلی :

  • تهیه مکان ، دستگاه و لوازم مناسب

  • اخذ جواز کسب از اتحادیه

  • جذب نیرو

  • الگو ، برش و نمونه گیری

  • تهیه مواد اولیه

  • بازاریابی

نکات مهم در رابطه با فروش کیف زنانه ارزان:

  1. دانش خود را در زمینه چرم و مواد اولیه بالا ببرید .

  2. بازار کار فروش عمده کیف خود را مورد بررسی قرار داده و راه های فروش یا سفارش را بیابید.

  3. ارتباطات خود را در این زمینه افزایش دهید و با افراد بیشتری در زمینه تولیدی کیف زنانه ارزان آشنا شوید.

  4. به حساب و کتاب در همان ابتدای مسیر اهمیت دهید تا با مشکلات عدیده مواجه نگردید.

  5. خط تولیدی کیف در تهران را به گونه ای بچینید که در وظایف نیرو ها تداخل ایجاد نگردد.

 

 

فروش عمده کیف زنانه ارزان به دو دسته تقسیم می گردد : یکی تولید سفارشی (حراجی کیف ) است که بازار یابی آن معمولا قبل از جذب نیرو است و کلید موفقیت آن در گسترش ارتباطات می باشدو دیگری فروش کیف زنانه ارزان است که نیاز به سرمایه گذاری ، شناخت بازار و ارتباط با عمده فروشان دارد.

الگو و برش از موارد مهم تولیدی کیف بوده و تاثیر بسیاری در فروش دارد. الگوها میتوانند توسط برشکاران پر تجربه از روی یک نمونه کیف حراجی  کپی شوند و همچنین می توان از الگوهای آماده استفاده کرد یا از طراحان الگو بهره گرفت. جزئی تر:

مجوز های لازم : برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، اخذ مجوز اهمیت بالایی دارد . برای این امر می توانید به اتحادیه های مربوطه ی شهر خود مراجعه و با ارائه ی مدارک خود ، جواز کسب دریافت نمایید. جواز کسب در اصل  اجازه نامه ای است که طبق مقررات قانون نظام صنفی از طرف اتحادیه ، صنوف تولیدی و خدمات فنی به فرد صنفی برای اداره کردن محل کسب شخصی داده می شود. در شرکت هایی که به ثبت رسیده اند پروانه به نام شرکت صادر می گردد.

 

♦ایجاد تولیدی جمع و جور

ابتدا روش آسانی را در رابطه با ایجاد یک تولیدی کیف زنانه کوچک ، مورد بررسی قرار می دهیم . این روش برای کارگاه خیاطی با تولیداتی که نیازمند دستگاه های مخصوص نیستند مناسب بوده و می توان با این روش دوزندگی جمع و جوری را راه اندازی نمود.

نمونه ای از سیر تولید،  دوخت یک کیف پاسپورتی ساده میباشد که تقریبا با  : برش کار، درست کردن قابک، چسباندن قابک به پیش ، وصل سر شانه ها، وصل یقه،  وصل دسته به صورت باز ، دوخت بغل و زیر کیف ، دوخت پایین کار ، دکمه و مادگی و در اخر نخ کشی ، بخار و بسته بندی.

مکان برای این نوع تولید

اولین کاری که برای راه اندازی کارگاهی کوچک باید انجام دهید تهیه جایی مناسب برای تولید شماست. نقطه ضعف راه اندازی اینگونه کارگاه دوخت این است که مکان تولید جهت تکمیل فرآیند تولید و دوخت باید به اماکن خدماتی تولیدی  (که در مرحله بعدی ذکر شده) دسترسی داشته باشد . خوشبختانه اینگونه تولیدی ها به مکان بسیار وسیعی نیاز ندارد و فقط به اندازه ای که در آن ۴ چرخ خیاطی ، یک میز برش و جایی برای دپو و وسط کاری قرار گیرد کافیست .

 

موارد و لوازم مورد نیاز کارگاه کوچک

برای یک تولیدی کوچک شما به ۳ الی ۴ چرخ خیاطی احتیاج دارید، که این نوع چرخ ها هستند : میز برش ،راسته دوز، میان دوز ، زیگزال  .  برای تکمیل فرایند تولید کارگاه های خیاطی کوچک ، اماکن خدمات تولید عدیدی وجود دارد که می توانند عملیاتی همچون دکمه مادگی ،گلدوزی، بخار، بسته بندی و … را انجام دهند.

 

♦ تخصصی تر

در این مطلب ، توضیحی مختصر از تولید کیف زنانه ارزان دادیم و فقط جهت آشنایی کلی با تولید تنظیم شده .برای شما در سایت تولیدی کیف گوهری  مطالبی را در خصوص تولید گردآوردیم که می توانید به صورت تخصصی تر این کسب و کار را دنبال کنید.

 شماره تماس تولیدی کیف گوهری : ۰۹۳۵۷۸۲۷۴۷۷

پخش عمده کیف

پخش عمده کیف

تکنیک های فروش در پخش عمده کیف , تولیدی کیف ، تکنیک هایی که به شما کمک می کنند

بتوانید بهتر، راحت تر و بیشتر بفروشید. این مقاله را از دست ندهید!

دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است.

حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است.

آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد

در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاسیه رانده می شود

و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.

در این شرایط همپای تجارت عرصه ی پخش عمده کیف , تولیدی کیف نیزبه عنوان زیر مجموعه ی تجارت –

چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است.

هر پخش عمده کیف , تولیدی کیف باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد.

از گذشته تا حال اشخاصی متغلب در تمامی اصناف در کمین هستند

تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند

و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است

که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند –یعنی خریدن –کنند.

فروش حرفه ای در پخش عمده کیف , تولیدی کیف

بازار پر رقابت امروزی پخش عمده کیف , تولیدی کیف را بر آن داشته است

که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.

مشتریان امروزی دیگر پخش عمده کیف , تولیدی کیف پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند.

پخش عمده کیف , تولیدی کیف امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد

(فروش حرفه ای – ری ای چیت وود) به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب که در مورد تکنیک های فروش در بازاریابی است را با دقت مطالعه بفرمایید.

پخش عمده کیف
پخش عمده کیف
تکنیک های فروش در بازاریابی

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است

ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است.

در شکل‌گیری این رابطه بلندمدت، به‌نحوی‌که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است.

 

تعریف فروش از نظر تام هاپکینز

پخش عمده کیف , تولیدی کیف حرفه ای است پیچیده و قابل تامل.

موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد.

برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست.

پخش عمده کیف , تولیدی کیف حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است.

پخش عمده کیف , تولیدی کیف خوب کسی است که نیاز مشتری را درک نموده،

به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید، جلب نماید.

 

فروش شخصی

یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است.

فروش یک ارتباط دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده پخش عمده کیف , تولیدی کیف و

مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری بهپخش عمده کیف , تولیدی کیف است.

وظیفه پخش عمده کیف , تولیدی کیف این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری،

آن نیاز را با محصول پخش عمده کیف , تولیدی کیف تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

فروش شخصی موثر در کشور فروشنده (مادر)، مستلزم ایجاد ارتباط مطلوب با مشتری است.

بازار جهانی به علت این که خریدار و فروشنده ممکن است از فرهنگهای متفاوت برخوردار باشند،

دچار چالش میشود. روشها و تلاشهای رودررو در فروش شخصی برای محصولات صنعتی اهمیت زیادی دارد.

در سال ۱۹۹۳، یک شرکت مالزیایی به نام YTL، به دنبال یک مناقصه هفتصد میلیون دلاری برای توربینهای ژنراتور بود

که در آن زیمنس از آلمان و جنرال الکتریک شرکت داشتند.

فرانسیس یو، مدیر وای تی ال از مدیران عالی هر دو شرکت، درخواست جلسه کرد.

وی گفت من میخواستم که رو در رو و حضوری آنها را ببینم و پی ببرم که آیا میتوانیم با آنها کار کنیم و معامله را انجام بدهیم یا نه.

زیمنس دعوت را اجابت کرد ولی جنرال الکتریک، نماینده اجرایی خود را برای جلسه فرستاد.

زیمنس بابت رفتن به جلسه، برنده قرارداد مربوطه شد.

فرایند فروش معمولا به مراحل مختلفی تقسیم میشود:
  • جستوجوگری یا مشترییابی
  • مرحله قبل از نزدیکی یا تماس با مشتری
  • مرحله تماس با مشتری
  • نمایش
  • حل مشکل
  • برطرف کردن اعتراضات
  • بستن قرارداد
  • پیگیریهای پس از فروش

اهمیت هر مرحله از مرحله قبل بالاتر است

فروش پر رنگ در بازار

پخش عمده کیف , تولیدی کیف با تجربه فروش، میدانند که حضور در بازار، یکی از تاکتیکهای لازم برای بهره برداری از سفارشات است.

در آمریکا این حضور به معنی حضور جدی است،

مانند تم “در جواب دادن، نه نیاورید. ” در بعضی از کشورها، حضور به معنی صبر و تداوم در بازار است

، یعنی تمایل بالقوه برای ماهها و یا سالها سرمایهگذاری قبل از آنکه تلاشها به فروش واقعی منتج شود.

به عنوان مثال، شرکتی که بخواهد در بازار ژاپن وارد شود، باید برای مذاکرات که ۳ الی ده سال طول میکشد، آمادگی داشته باشد!

جستجوگری یا مشتری یابی، فرآیند شناسایی خریداران بالقوه و تخمین سودآوری خرید آنهاست.

اگر پخش عمده کیف , تولیدی کیف بخواهد محصول خود را در کشور دیگر بفروشد باید بداند که در آنجا چه مصرفی از آن خواهند کرد،

چه شرکتی آن را خواهد خرید و کدام شرکت توان مالی خرید را دارد. هر شرکتی که بهتر پاسخ دهد، موفق تر خواهد بود.

یافتن مشتری واقعی

مشتری یابی موثر مستلزم تکنیکهای حل مساله است که شامل شناخت و تطبیق نیاز مشتری با محصولات شرکت، هنگام ارایه خدمات و فروش است.

دو قدم بعدی، تماس با مشتری و معرفی محصول است

که شامل جلسات بین فروشنده و پخش عمده کیف , تولیدی کیف هستند.

در فروش نهایی، شناخت فرهنگ و هنجارها کاملا لازم است. در بعضی از استان ها، خریدار منتظر معیارهایی است که فروشنده به وی ارایه میدهد.

در طول معرفی محصول، پخش عمده کیف , تولیدی کیف باید به کنجکاوی ها و سوالهای خریدار پاسخ دهد.

کنجکاوی ممکن است ناشی از ماهیت تجارت یا خود شخص باشد.

یک تم معمول در آموزش فروش این است که شنونده خوبی باشیم.

طبیعی است که در فروش کشوری، موانع ارتباطات بیانی و غیربیانی، تلاش پخش عمده کیف , تولیدی کیف را دوچندان میکنند.

وقتی که نتیجه با موفقیت پخش عمده کیف , تولیدی کیف پایان یابد،

پخش عمده کیف , تولیدی کیف به پایان وظیفه خود یعنی مرحله گرفتن درخواست سفارش میرسد.

ولی یک فروش موفق در اینجا پایان نمییابد، بلکه قدم آخر در فرآیند فروش پیگیریهای بعد از فروش است تا از رضایت مشتری جهت خرید اطمینان کامل حاصل شود.

مطلب فوق یکی از عوامل موفقیت تولیدی کیف گوهری محسوب میشود

فروش سنتی

فروش یکی از قدیمی‌ترین حرفه‌هاست و شاید یکی از ارکان شکل دهنده اجتماع و برآورده‌سازی نیازهای انسان‌ها بوده و هست.

در شکل سنتی آن که بیشتر فضای حجره‌های تجار در ذهن تداعی می‌شود

تا جهان شبکه‌ای و دنیای مجازی و بازارهای رقابتی و جهانی دنیای امروز، همه جلوه‌ها و مصادیق گذشته و امروز فروش است.

اما آنچه بیشتر از ظواهر فروش دچار تغییر شده است، پارادایم‌ها و مفاهیم اساسی آن است که معلول حوادث و تحولات بنیادی صنعت و زنجیره عرضه می‌باشد.

در فضای سنتی فروش، به دلیل عرضه اندک و رقابتی نبودن فضای فروش،

فعالیت در بخش فروش

بسیاری از فعالیت‌های پخش عمده کیف , تولیدی کیف، حول سفارش‌گیری و تشکیل صف‌های انتظار توسط مشتریان دوران می‌کرد

و یا به دلیل دانش اندک مشتریان از پارامترهای دقیق محصولات و کالاهای جایگزین آن،

موجب تحمیل اقلام کم کیفیت و انحصاری به مشتریان می‌شد.

همچنین تصور ذهنی از فروشندگی در نظام سنتی مبتنی بر شخصیتی پرحرف و چرب زبان چاپلوس و تا حدی دروغ‌پرداز شکل گرفته،

حال آنکه بسیاری از این مفاهیم و انگاره‌ها در طی دهه‌های گذشته دچار تغییرات اساسی محتوایی شده‌اند.

شاید اکنون بتوان گفت که دیگر انگاره‌های گذشته فروش در فرمول‌ها و محاسبات

چند مجهولی دنیای امروز نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان و فروشندگان ( پخش عمده کیف , تولیدی کیف ) باشد

زیرا که قواعد و پارادایم‌های غالب و احتیاجات حاکم بر بازارهای جدید (قرن بیست‌ویک) تفاوت‌های بسیاری با گذشته خود داشته است.

 

قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی

مطابق قانون۲۰/۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند.

یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند.

پس برای مشتریان بهتر، زمان بیشتری صرف کنید. ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید.

این کار بسیار آسان و البته مهم است. اما در عین حال همیشه به جذب مشتریان جدید فکر کنید.

 پخش عمده کیف
پخش عمده کیف
تکنیک های فروش در بازاریابی

کار فروش دست کم ۳ مرحله دارد: پیدا کردن مشتری، توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است

و بالاخره نهایی سازی فروش. ۸۰ درصد از وقت تان را باید بگذارید

برای پیدا کردن مشتری و صحبت با او و ۲۰ درصد باقیمانده را هم به نهایی سازی فروش اختصاص دهید.

قانون۳۰/۷۰

معمولاً فروشنده ها خیلی حرف می زنند. اما فروشنده خوب، سوال های خوب و گزیده

می پرسد. شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد گوش کنید و ۳۰ درصد سوال کنید.

کار شما فقط کمک به مشتری است. تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند.

در یک گفتگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می پرسد. وقتی مشتری با رفتارش به شما«نه» می گوید،

فروش را متوقف نمی کند، بلکه شما را دعوت می کند به این که اطلاعات بیشتری در اختیارش بگذارید.

 

تکنیکهای فروش در پخش عمده کیف , تولیدی کیف

فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها.

در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند.

آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند

و حتی نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند.

رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقات ورزشی است که اگر دایم آموزش نبینید و تمرین نکنید، رقبا از شما جلو می زنند.

اگر به طور دایم بهتر نشوید، حتماً بدتر می شوید و می روید در جمع همان۸۰ درصد پایینی

تولیدی کیف

تولیدی کیف

با سلام خدمت همه همکاران و همراهان همیشگی تولیدی کیف

شناخت گروه هدف به نقل از تولیدی کیف گوهری

مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند؟

کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین در آمدشان چقدر است؟

میانگین تحصیلاتشان چطور؟

هرچه اطلاعات شما درباره مشتری ها یا گروه هدفتان دقیق تر باشد، مشتری هایتان را بهتر

می توانید انتخاب کنید.

آن وقت به جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن، کافی است یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیاندازید.

واقعیت این است که هیچکدام از مشتریها به شما،و یا اجناس شما اهمیتی نمی دهند

آنها فقط نگاه می کنند که شما چکار می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند.

 تولیدی کیف , بازار یابی و فروش
تولیدی کیف , بازار یابی و فروش
تفاوت هایی که شما ایجاد میکنید

چه تفاوت فاحشی را می توانید در کیفیت زندگی آنها ایجاد کنید؟

مثلاً اگر یک مشتری می رود سراغ بیمه، هیچ علتی ندارد جز اینکه می خواهد احساس امنیت داشته باشد

و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی، یعنی بهبود زندگی.

پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول شما چیست.

شناخت مشتری از شما

مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملاً شناخته اید

و توانسته اید محصولی به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین های موجود در بازار است.

باید مدام این سوال را از خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد

و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این حقیقت مهم ببندید،

به یقین هیچ گاه یک تولیدی کیف موفق یا کیف فروشی موفق نخواهید شد

ارجاع، مهمترین کلید فروش

ارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید

و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟

کافی است فقط یک بار این اتفاق برایتان افتاده باشد تا از آن به بعد، همیشه موقع خرید،

به فروشنده شک کنید. این اتفاق برای همه مشتریان- دست کم یک بار- افتاده

و بنابراین آنها همیشه شکاکند، چه در ایران و چه در هر جای دیگر دنیا.

شما باید به مشتری اطمینان بدهید تا این ترس و شک او از بین برود. بنابراین، نحوه صحبت کردن شما و خوش قول بودنتان مهم می شود

و همین طور سایر ویژگی هایی که در واقع، ملاک قضاوت مشتری درباره شخصیت و میزان صداقت شماست.

انرژی گذاشتن در جای درست

در یک سفر به یکی از رستورانهای ..... رفتم و دیدم حسابی شلوغ است.

درباره آن رستوران سوال کردم و به من گفتند که اینجا همیشه همین طور است و همه آن را به دوستان و آشنایانشان معرفی می کنند.

این یعنی عملکرد درست. شما اگر برای مشتری اولتان خوب وقت و انرژی بگذارید،

برای مشتری بعدی که یک مشتری ارجاعی است، کافی است یک دهم مشتری قبلی، انرژی بگذارید.

از تجربیات بسیار ارزشمند تولیدی کیف نکته ذکر شده در سطره پایین است

پاسخگویی درست به مشتری

قدرت پاسخگویی به مخالفت های مشتری، یک مهارت موثر در بحث فروش است.

هر چه مشتری بیشتر از شما سؤال کند، باید با علاقه بیشتری به او جواب بدهید،

چون این سؤال نشانه آن است که مشتری از کیف های تولیدی کیف شما یا کیف های مغازه شما شما خوشش آمده.

موقع پاسخ گویی حق ندارید عصبانی شوید.

اگر مشتری سوال کرد و شما خودتان را از بحث کنار کشیدید،

باخته اید، باید پیشاپیش سوال های مشتریانتان را پیش بینی کنید و برای هر کدام، جواب مناسبی تدارک ببینید.

تولیدی کیف  :

روش ارتباطی با مشتری

مشتری از شما خرید نمی کند، مگر اینکه احساس کند شما به او اهمیت می دهید.

اینکه مشتری در صحبت با شما احساس امنیت کند، بسیار مهم است

صحبت شما با مشتری، باید ترس و شک او را از بین ببرد.

پس ارتباط بعد از فروشتان را با هیچ کدام از مشتری ها قطع نکنید،

چون این ارتباط باعث ارجاع مشتریان بعدی می شود.

برای یکتولیدی کیف موفق یا تک فروشی های موفق در تمامی اصناف

فروش صرفاً شروع یک ارتباط است، نه پایان یک ارتباط. محصولات مهم نیستند،

ارتباط مهم است. پس روی رابطه تمرکز کنید.

تکنیک های فروش از زبان تولیدی کیف گوهری

نهایی سازی فروش، بخش پایانی و مهم فروش است،

یعنی وقتی مشتری آماده خریدن شده، نباید بگذارید کار به جایی بکشد که او بگوید بسیار خوب،

حالا می روم و فکر می کنم ( قابل توجه همکاران تک فروش ما , در نود درصد موارد عامل فروش پایین خوده ماییم !!!!   )و. . . باید طوری رفتار کنید

که مشتری در همان لحظه به تصمیم برسد. عملکرد شما در آن لحظه، بسیار مهم است.

نهایی سازی فروش، تکنیک های بسیاری دارد که برخی از آنها را برای شما می گویم.

پس تا مطلب بعدی همراه ما باشید

تولیدی کیف گوهری

پاینده و شاد باشید

تولیدی کیف

تولیدی کیف

 

 
تولیدی کیف
تولیدی کیف

با سلام خدمت همه همراهان و همکاران تولیدی

در این مقاله سعی شده است پایه ای ترین اصول فروش در تولیدی کیف برای علاقه مندان شرح داده شود.

فروش :

ابتدا می بایست تعریفی از فروش در تولیدی کیف ارائه کرد.

فروش در تولیدی کیف شامل طیف وسیعی از فرآیندهای مرتبط با درک آنچه مصرف کنندگان می خواهند و سپس فراهم کردن آن نیاز برای مخاطبان است.

فروش در تولیدی کیف شامل چهار عنصر کلیدی است که به ۴P معروف هستند:

۱ – کالا یا خدمت (Product)‏
۲ – توزیع مناسب (Place)‏
۳ – قیمت گذاری (Pricing)‏
۴ – ترویج (پیشبرد) (Promotion)

یک نقطه ی شروع بسیار مفید در فروش در تولیدی کیف انجام تحقیقات علمی

در بازار (محل داد و ستد کالا) برای پیدا کردن نیاز مشتری و در ارتباط با ۴P است.

فروش در تولیدی کیف با ارزیابی نیازی که محصولات و خدمات به آن پاسخ می دهند، شروع می شود.

تحقیق برای نیاز بازار :

دو نوع تحقیقات علمی در بازار داد و ستد کالا وجود دارد.

تحقیق کمی مربوط به جمع آوری مقدار زیادی اطلاعات با استفاده از تکنیک هایی مانند پاسخ به پرسشنامه ها

و فرم های دیگر ارزیابی. تحقیق کیفی شامل کار با نمونه های کوچکتر از مصرف کنندگان،

که اغلب از مشتریان در مورد محصولات و خدمات سوال می شود و گفته های آنها یادداشت می شود.

موفقیت در فروش :

برای فروش موفق در تولیدی کیف معمولاً ترکیبی از هر دو پژوهش را انجام می دهند.

بخش بازاریابی، تلاش خواهد کرد تا مطمئن شود بر روی هر انچه که تولیدی کیف انجام می دهد،

تمرکز دارد و بسیار نزدیک با تولید کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل گردد

که توسعه محصول جدید، با نیازها و انتظارات مشتریان عمیقاً گره خورده است.

در واقع فروش در تولیدی کیف، فرایندی است که بین توانایی های تولیدی کیف و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند.

مثال :

به عنوان مثال، سازمان های خدمات مالی، می خواهد بفهمند مشتریان تمایل به افتتاح چه نوع حسابی دارند

و یا به چه گزارش های مالی نیاز دارند و همچنین چه استانداردی از خدمات را انتظار دارند.

خرده فروشان مواد غذایی (سوپر مارکتها) به دنبال پیدا کردن

ترجیحات مشتری برای طراحی و طبقه بندی فروشگاه و ارائه طیفی از کالاها هستند.

خطوط هوایی در مورد سطوح راحتی سفر مشتریان که برای آنها مطلوب است

و رفتاری که ترجیح می دهند دریافت کنند اطلاعات جمع آوری می کنند.

بازاریابی اصولی در فروش:

به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری

و تطابق محصولات تولیدی کیف برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای تولیدی است.

بازاریابی موفق مستلزم ارائه محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است

و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود

یک تعریف کاربردی بازاریابی پیش بینی و شناسایی نیازهای مشتری و از آن طریق،

رسیدن به سود یا سایر اهداف مهم سازمانی است.

فراموش نباید کرد که اصول درست و کاربردی فروش همیشه غیر قابل تغییر است

و در سایر تعاریفی که از فروش موفق گرفته می شود، این اصول را نمی توان نادیده گرفت.

شاد و پیروز باشید

تولیدی و پخش عمده کیف گوهری