تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف
پیوندها
جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷ ق.ظ

پخش عمده کیف

پخش کیف یک فرآیند مهم در توزیع محصولات است که در آن کالاها از مراحل تولید به دست مصرف‌کننده نهایی منتقل می‌شوند. این فرآیند شامل مراحلی از جمله ترتیب، حمل، انبار‌داری و توزیع نهایی است. از جمله مزایای پخش کیف می‌توان به بهبود دسترسی به محصولات، کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی موجودی اشاره کرد. این فرآیند می‌تواند توسط سیستم‌های اتوماسیون و نرم‌افزارهای مدیریت زنجیره تامین بهبود یابد. همچنین، توجه به مسائل مانند بسته‌بندی مناسب و حمل و نقل ایمن نیز در این فرآیند اهمیت دارد

بدرستی. پخش کیف یکی از عناصر حیاتی در زنجیره تامین محصولات است که در آن، کالاها از مراحل تولید، تهیه و یا تولید به دست مصرف‌کننده نهایی منتقل می‌شوند. این فرآیند گام‌های مختلفی را در بر دارد که هر کدام از آن‌ها نقش مهمی در تضمین ارائه بهترین محصول به مشتری دارند.

یکی از اجزاء اساسی پخش کیف، مدیریت موجودی است. به منظور جلوگیری از کمبود یا فرازموج موجودی، نیاز است که سطح موجودی محصولات به دقت پیش‌بینی شود

استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت موجودی می‌تواند به کمک بهبود فرآیند پخش کیف و بهبود دقت پیش‌بینی موجودی کمک کند.

در این فرآیند، انتخاب مسیر مناسب جهت حمل و نقل نیز اهمیت دارد. باید مسیرهایی که باعث بهینه‌سازی زمان و هزینه است انتخاب شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۷
milad gohari nezhad
چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴ ب.ظ

انواع کیف و دسته بندی و کاربرد آنها

کیف مهمترین اکسسوری زنانه است؛ برخی دستی و رو دوشی .حتی بعضی دیگر قابلیتی دوگانه دارند. و هر نوع برای موقعیت و کاربردی خاصی طراحی شده است. بنابراین، شناخت مدل کیف جهت داشتن انتخابی مناسب ضروری است؛ در این مطلب از تولیدی کیف گوهری با انواع کیف زنانه آشنا خواهیم شد.

کیف های زنانه (women’s bags) از جمله وسائل بسیار محبوبی هستند که هنوز هم با گذر زمان جذابیت خود را از دست نداده‌اند. برای بسیاری از بانوان، وسواس داشتن انواع کیف زنانه که متناسب با استایل و نوع نیازشان باشد، کاری مهم است. از یک سو شکل، طراحی، رنگ و مدل و از سویی دیگر کاربرد کیف از نظر موقعیت استفاده (مهمانی یا دانشگاه) و حجم قرارگیری وسائل، از اهمیت بالایی برخوردار است.

کیف دوشی / Shoulder bag

ین کیف بند نسبتا بلند، چرمی یا زنجیری، قابل‌تنظیمی دارد و در اندازه‌ها، طرح‌های گوناگون و بسیار کاربردی است. برای موقعیت‌های کژوال ورزشی، پیاده‌روی سبک، اداری و خرید مناسب است.

کیف ستچل / Leather Satchel bag

این کیف چرمی یکی از انواع کیف دوشی کاملاً کلاسیک و محبوب است است. معمولا فرمی مستطیلی دارد و با برگردان و قفلی در قسمت جلوی کیف بسته می‌شود. کف آن صاف است و در بسیاری از موقعیت‌های کژوال یا قرارهای دوستانه بیرون از منزل مناسب است. این کیف بندی علاوه بر بند بلند دوشی، یک دستگیره کوچک دارد که به وسیله آن‌ هم قابل‌حمل است. این کیف‌ها تا حد زیادی طراحی و فرمی شبیه به کیف‌های مدرسه‌ای وینتیج دارند.

کیف خورجینی / Saddle bag

کیف سدل که سیلوئتی شبیه به خورجین یا زین اسب دارد، فرم کلی آن تقریبا شبیه به یک نیم‌دایره است و با برگردان و سگکی در قسمت جلو بسته می‌شود. این کیف به‌صورت کج روی بدن آویخته می‌شود و دوچرخه‌سواران و موتورسواران از آن زیاد استفاده می‌کنند.

کیف پستچی / Messenger bag

کیف نامه‌رسان با بندی بسیار بلند و البته قابل‌تنظیم، به‌صورت مورب روی دوش انداخته می‌شود. برای دانشگاه انتخاب بسیار خوبی است و اگر بزرگ باشد می‌توان با آن لپ‌تاپ یا تبلت هم حمل کرد. نام دیگر این کیف Courier است.

کیف باگت / Baguette bag

کیف باگت همانطور که از نام آن پیداست، فرمی شبیه به نان باگت «Baaguette» دارد. این کت مستطیل شکل و بسیار کوتاه و عریض است. این مدل کیف بندی متوسط دارد و برای استفاده روزانه و مهمانی مناسب است. کیف باگت بیش از هر برندی به‌وسیله Fendi معروف شده است.

 

http://www.tolid.co/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%88-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۱۴
milad gohari nezhad
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ب.ظ

معرفی یک برند داخلی با بیش از یک دهه فعالیت

کیف‌ها را می‌توان در دسته پر مصرف‌ترین اکسسوری‌ها در نظر گرفت. غالباً افراد پیش از خروج از خانه، برای حمل وسایل ضروری خود که برای نگهداری آنها جایی ندارند از یک کیف کمک می‌گیرند؛ چه جایی که قصد رفتن به آن را دارند محل کار، بازار، مدرسه و دانشگاه باشد یا چه مهمانی و مراسم. در هر صورت آنها به یک کیف نیازمند هستند. کیف‌ها همچنان که یک وسیله کاربردی هستند یک اکسسوری مهم برای تکمیل استایل نیز هستند.

گاهی تنها چیزی که استایل یک فرد به آن نیاز دارد یک کیف هماهنگ و شیک است. به دلایل گفته شده، تقاضا برای کیف بسیار است و مردم همیشه دنبال خرید کیف‌هایی هستند که دارای ویژگی‌های با کیفیت بودن، جادار بودن، شیک بودن و ... همزمان باشد. از همین رو امروز در این مطلب قرار است به شما یک برند داخلی را معرفی کنیم که همه ویژگی‌های گفته شده را داراست.

در ادامه ویژگی‌هایی که تولیدی کیف  را به یک انتخاب عالی جهت تهیه کیف عمده برای مقاصد مختلف تبدیل کرده است آورده شده‌اند.

  • کیفیت بالا

آنچه باعث شده بیش از یک دهه تولیدی کیف گوهری بتواند به عنوان یک تولیدی کیف زنانه، مردانه، کیف مدرسه و ... همچنان با شدت بالا به تولید کیف برای انواع سلیقه‌ها و منظورها بپردازد، کیفیت بالای محصولات آن است.

  • خرید بی واسطه از تولیدی

دلایل بسیاری باعث می‌شوند که افراد نیاز به مراجعه به تولیدی داشته باشند به عنوان مثال تهیه کیف یکسان و مشابه برای ادارات، سازمان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ... در چنین شرایطی، خرید از یک واسطه می‌تواند بسیار هزینه را افزایش دهد چرا که یک میانجیگر قطعاً درصدی را به قیمت کیف‌ها اضافه می‌کند تا سودی برای خود داشته باشد؛ اما تولیدی کیف گوهری برای راحتی حال خریداران فکری در این باره کرده است.

خرید کیف اگر به صورت عمده باشد می‌تواند به طور مستقیم از خود تولیدی کیف گوهری صورت بگیرد. منظور از عمده سفارش، تولید چند صد هزار کیف نیست بلکه سفارشی با تعداد هزار کیف نیز یک سفارش رسمی و عمده در تولیدی کیف گوهری محسوب می‌شود.

  • تنوع بالا

اگر بگوییم به تعداد انسان‌هایی که بر روی زمین وجود دارند؛ تفاوت سلیقه وجود دارد دروغ نگفته ایم! سلیقه‌ها متفاوتند و این یک حقیقت اثبات شده است. در میان عرضه محصول برای بخشی بزرگی از یک جامعه، آنچه که سبب موفقیت می‌شود، تنوع بالاست. تولیدی کیف گوهری دارای صدها مدل کیف مختلف در سایز‌ها و اشکال متنوع برای انواع سلیقه‌هاست به طوری که می‌تواند جوابگوی اغلب افراد برای خرید انواع کیف‌ها باشد و با سلیقه‌ آنها همخوانی ایجاد کند.

  • ساخت انواع کیف سفارشی

به عنوان یک فروشنده، فردی ممکن است استانداردهای مختلفی برای کیف‌هایی که به فروش می‌رساند داشته باشد و یا بر اساس تجربه، پر فروش‌ترین انواع کیف را بشناسد، در چنین شرایطی ممکن است او بخواهد که کیف‌های خاصی را از تولیدی‌ها تهیه کند اما گشتن بسیار در بین تولیدی‌های مختلف نیازمند وقت بسیار و کفش آهنین است!

همچنین ممکن است ادارات، سازمان‌ها، مساجد و ... بخواهند کیف‌هایی یکسان و مطابق با نیاز آن محیط ، افراد مراجعه کننده و کارکنان آنجا داشته باشند، در چنین شرایطی نیاز به این قابلیت یعنی درخواست تولید کیف سفارشی می‌تواند بسیار کارساز باشد. تولیدی کیف گوهری با بیش یک دهه سابقه، می‌تواند به صورت سفارشی مطابق با خواسته و نیاز مشتری، به هر تعدادی که لازم باشد با کیفیت بالا به تهیه  کیف‌های سفارشی شما بپردازد.

  • چاپ حکاکی و لیزر

درج انواع طرح‌ها به صورت چاپی، حکاکی و یا به وسیله لیزر در تولیدی کیف گوهری امکان‌پذیر است. این قابلیت بیشتر مناسب موقعیت‌هایی‌ است که کیف متعلق به مکانی خاصی است و یا فردی که قصد اهدای تعدادی کیف به مکانی را دارد بتواند با چاپ، حک و یا لیزر نام مکانی که به آن تعلق دارد و شماره تماس آن از گم شدن آن جلوگیری کند. لازم به ذکر است که درج‌ها به هر صورتی که باشند با کیفیت کیف تداخل ندارند و به شکل تمیزی ایجاد می‌شوند.

  • ارسال به تمامی نقاط کشور

گوهری، یک تولیدی کیف در تهران است؛ اما این مسئله سبب بازداری ساکنین دیگر شهرها از برخورداری از محصولات با کیفیت آن نمی‌شود چرا که این تولیدی با ارسال بار به سراسر کشور در مدت زمان بسیار کم، باعث شده همه بتوانند  کیف‌های انتخابی و یا سفارشی خود تهیه کنند.

فروش انواع مختلف یراق کیف، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این تولیدی کیف ارزان و شگفت انگیز هستند. علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده محصولات و یا خرید، به سایت تولیدی کیف گوهری به نشانی اینترنتی http://www.tolid.co/ مراجعه نمایند.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1129252-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۱۳
milad gohari nezhad
چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۲۸ ق.ظ

سیر تا پیاز انتخاب یک کیف مناسب

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که برای حضور در یک مراسم کاری یا شخصی، ساعت ها برای استایلتان زحمت کشیده و لباس های شیک به تن کنید و از نتیجه راضی باشید؛اما دُرست زمانی که کیف تان را به دست می گیرید تا به سمت مقصد حرکت کنید، می بینید که ظاهرتان به کلی به هم ریخته است! چون شما به مهم ترین اکسسوری در استایل خود توجه نکرده اید!

شاید شما بدون کیف یک کمبود بزرگ در ظاهرتان داشته باشید،اما مطمئن باشید در دست گرفتن یک کیف نامناسب، فاجعه بزرگ تری است! کیف ها علاوه بر این که لوازم مورد نیاز را حمل می کنند، تکمیل کننده لباس شما نیز محسوب می شوند. انتخاب یک کیف نامناسب که با لباس، اندام یا موقعیت شما هماهنگ نیست، چیزی شبیه سرو چای شیرین با زیتون پرورده است! یا حتی بدتر!

 

بنابراین بهتر است قبل از آن که به یک فروشگاه یا تولیدی کیف در تهران ، و یا حتی به کمد لباستان مراجعه کنید، انواع کیف ها را شناخته و مهارت های مربوط به انتخاب کیف مناسب را کسب کرده باشید. پس مطالعه این  مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

انواع کیف ها کدامند؟

بر اساس نوع کاربرد و برای جنسیت و سنین مختلف، نوع کیف ها نیز متفاوت است وهر تولیدی کیف بر حسب نیاز جوامع و افراد کیف های متنوعی را تولید و روانه بازار می نماید. مهم ترین انواع کیف ها عبارتند از:

  1. کیف پستچی: کیفی است با بند بلند و جای نسبتا مناسب برای انواع وسایلی که در طول روز نیاز دارید با ظاهری مرتب و رسمی.
  2. کیف دوشی: این محبوب ‌ترین مدل کیف در بین زنان است و ممکن است کیف دوشی کوچک ‌یا بزرگ باشد. کیف دوشی با انواع ظاهر‌های رسمی و اسپرت مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است.
  3. کیف باگت: به علت شباهت زیاد به نان باگت فرانسوی این گونه نام گذاری شده است، این کیف طول بزرگ‌تر از متعادل نسبت به عرض آن دارد. ظاهر کیف باگت در عین شیک و رسمی بودن، فانتزی نیز است.

  1. 4. کیف کتابی: این کیف به علت جای کمی که دارد، مناسب وسایل کم است. کیف کتابی بند ندارد و باید با دست آن را نگه داشت.
  2. کیف دستی: بند کوتاهی دارد و باید بند آن را با دست نگه دارید و یا روی ساعد بیندازید.

6.کیف اداری: فضای زیادی دارد و معمولا به چند حالت قابل استفاده است. 

7.کوله پشتی: از کوله پشتی ها می شود در مکان هایی مثل مدارس،دانشگاه ها،مراکز ورزشی ،گشت و گذارو... استفاده کرد.

 

در انتخاب و خرید کیف به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

1-هماهنگی با استایل: یکی از مهم ترین نکات در انتخاب کیف، تناسب آن با لباس و استایل شماست. مسلما نمی توانید برای تکمیل یک لباس شب به سراغ تولیدی کوله پشتی بروید!

    

2-راحتی در حمل: برای آن که بتوانید مدت طولانی از حمل کیف لذت ببرید، نخست از راحت بودن آن اطمینان یابید. خیلی از خانم ها کیف های دستی را به دلیل راحت بودن به کیف های دوشی ترجیح می دهند.

 

3- کیفیت و جنس کیف: شما نمی توانید هر ماه برای خرید کیف جدید به سراغ فروشگاه یا تولیدی کیف بروید، پس بهتر است به جنس مرغوب کیف توجه داشته باشید. این نکته در انتخاب کیف هایی که به صورت مداوم استفاده می شوند اهمیت بیشتری دارد. به عنوان مثال موادی که در تولیدی کیف مدرسه به کاربرده می شود، به دلیل استفاده مکرر مهم تر از کیف شب است.

 

4-تعداد جیب ها: کیف یک وسیله شخصی است و شما حق انتخاب انواع مدل های آن را دارید بنابراین به تعداد جیب های آن بر حسب نیازی که دارید دقت کنید. خیلی از افراد می خواهند حتی تلفن همراه را در کیف جای دهند در این صورت اگر کیف جیبی برای آن داشته باشد بهتر است و دارنده کیف می تواند در مدت زمان کم تری گوشی همراه را از کیف خارج کند.

 

5-رنگ و مدل: به رنگ و مدل کیف در حین خرید دقت کنید تا با اکثر لباس هایی که دارید قابل ست شدن باشد و بتوانید برای هر مجلس یا مجلس خاصی آن را با  خود همراه داشته باشید.

 

6.اندازه و ابعاد کیف: مدت زمان استفاده از کیف و حجم وسایل مورد نیازتان را در نظر گرفته و متناسب با آن، کیف خود را انتخاب کنید.اگر می خواهید به مدت طولانی در بیرون از منزل باشید و تمام وسایل روزمره در دسترستان باشد،مجبورید کیف های بزرگتری را با خود همراه کنید.

 

7.قیمت کیف: اگر از آن دسته از افرادی هستید که بیش از اندازه به استایل خود اهمیت می دهید و تمایل دارید کلکسیونی از کیف ها را در منزل داشته باشید، بهتر است به قیمت کیف ها نیز توجه کنید. کیف هایی با قیمت بالا شما را به خرید چند کیف محدود می کند. اما کیف های با قیمت مناسب این فرصت را به شما می دهد که تعداد بیشتری از کیف ها را در سبد خرید خود قرار دهید.

 

برای آن که همه امتیازها را به صورت همزمان داشته باشید، و هر بار برای خرید کیف دچار سردرگمی نباشید، شاید بهتر باشد برند های مختلف تولیدی کیف را بشناسید. برای معرفی یک برند معتبر در این حوزه می توان به تولیدی کیف گوهری اشاره کرد. تولیدی کیف گوهری توانسته است با پایبندی به استاندارد ها و قواعد مهم در تولید انواع کیف و ارائه قیمت های مناسب، به یک برند شناخته شده در میان متقاضیان تبدیل شود.

http://www.rajanews.com/news/336912/%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۰۰ ، ۰۱:۲۸
milad gohari nezhad
چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ق.ظ

کیف یک ، هر آنچه از یک تولیدی کیف انتظار دارید

کیف‌ها بخش مهمی از استایل هر شخصی هستند؛ علاوه بر این که به کمک آن‌ها می‌توان لوازم شخصی لازم را حمل کرد می‌توان استایل خود را نیز به خوبی تکمیل کرد.

 

کیف‌ ها قطعاً بخش مهمی از زندگی و استایل ما هستند به طوری که برخی بدون داشتن کیف احساس معذب بودن دارند و انگار که چیزی را گم کرده‌اند و مدام به دنبال چیزی برای به دست گرفتن هستند! برای همین است که برندهای مختلفی برای تولید کیف سال‌هاست مشغول به کار و کسب موفقیت هستند. برندهای ایتالیایی موفقی نظیر گوچی ، ولنتینو و پرادا که امروزه به موفقیت جهانی رسیده‌اند بخش زیادی از تمرکز خود را بر روی تولید کیف‌ها قرار داده‌اند. در ایران نیز تولیدی کیف ها بسیار متعدد و فعال هستند. در ادامه قرار است یکی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.


kif1.ir یک تولیدی کیف متفاوت است. این تولیدی هر آنچه که شما ممکن است از یک تولیدی کیف ایرانی انتظار داشته باشید را داراست که از همین رو، بهترین انتخاب برای خرید کیف‌های قابل رقابت محسوب می‌شود. ویژگی‌های کیف یک به شرح زیرند:

  • طراحی جذاب

آنچه که یک کیف را از سایر کیف‌ها متفاوت می‌سازد طراحی آن است. کیف‌ها باید متفاوت باشند چرا که استایل‌ها متفاوتند. یک تولیدی کیف هوشمند باید طراحان خلاقی داشته باشد تا مطابق با انواع سلیقه‌ها و همچنین مد روز دنیا باشند.

خلاقیت همیشه جوابگو بوده است؛ اگر نگاهی به تاریخچه برندهای مشهوری نظیر گوچی، والنتیو و پرادا بیاندازیم متوجه می‌شویم که آنچه آن‌ها را به معروفیت و محبوبیت رسانده، خلاقیت مؤسسین آن‌ها در ابتدا بوده است. از آن مهم‌تر، ادامه این نوآوری و خلاقیت توسط جانشینان آن‌ها! مجموعه همه تلاش‌ها و طراحی‌های خاص پسند، سبب شده که هم اکنون در سراسر پایتخت‌ها مد دنیا نمایندگی داشته باشند و محصولات آن‌ها توسط سبلریتی‌ها استفاده و معرفی شوند.

تولیدی کیف یک نیز به این مسئله کاملاً واقف است و با طراحی‌ها متنوع و خلاقانه، ارائه دهنده محصولات شیک و جذاب مطابق با سلیقه‌ی بانوان با سلقیه ایرانی است.

  • کیفیت بالا

نه تنها برندهای مطرح کیف، بلکه اگر به محصولات تمامی برندهای معروف در هر زمینه‌ای نگاه نقادانه داشته باشید قطعاً کیفیت بالا را به عنوان اولین مؤلفه‌های موفقیت آن‌ها در می‌یابید. به طور قطع در کنار طراحی زیبا، افراد به دنبال کیفیت نیز هستند. خرج کردن پول سر محصولی که زود از کار بیافتد و یا تغییر شکل دهد قطعاً برای هر شخصی با هر استانداردی، یک مسئله ناخوشایند است؛ از همین رو برندی که برای پول افراد ارزش قائل باشد و با ارائه محصول با کیفیت نشان دهد که لایق آن بوده، مورد تحسین و احترام همه افراد است.

کیفیت بالا در زمینه کیف شامل موارد متعددی می‌شود. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و کیفیت دوخت از این دسته موارد هستند. تولیدی کیف یک با سابقه تولید صدها نوع کیف در همه انواع، می‌داند که بهترین مواد اولیه کدامند و از بهترین تجهیزات و نیروی انسانی برای دوخت و تهیه آن‌ها استفاده کرده تا همواره قدردان اعتماد مشتریان خود باشد.

 

  • قیمت مناسب

همه ما علاقمند به خرید کیف از برندهای مطرح گوچی، ولنتینو و پرادا هستیم؛ اما مسئله‌‌ای که مطرح است قیمت بالای این محصولات است. به دلیل شرایط اقتصادی، قیمت بالای دلار و ... خرید از چنین برندهایی برای بسیاری از افراد، در حد آرزو است! در چنین شرایطی، خرید از چنین برندهایی نیز منطقی نیست. ابتدا قیمت بالای آن‌ها دلیل این موضوع است و سپس امکان فیک بودن! این یک واقعیت است که افراد سودجو بسیاری در پشت نام این برندها و با تولید محصولات بی‌کیفیت، سبب هدر رفتن پول افراد علاقمند می‌شود.

در چنین شرایطی، خرید از یک برند موفق وطنی می‌تواند تصمیم بهتری نیز باشد. با خرید از چنین برندهایی با قیمتی غیرقابل مقایسه و با کیفیتی قابل مقایسه، می‌توان خریدی سودبخش را رقم زد و همچنین به ادامه یافتن چنین کسب و کارهایی نیز کمک کرد. تولیدی کیف یک، از چنین دست برندهایی است که با ارائه محصولات شکیل و با کیفیت، نه تنها شما را از خرید پشیمان نمی‌کنید بلکه به طور حتم برای شما خریدی رضایت بخش به ارمغان خواهد آورد.

تولیدی کیفِ kif1.ir یک تولیدی مشتری مدار است که با هدف کسب رضایت مشتری کار خود را شروع کرده و برای خرید کیف، بهترین گزینه است. محصولات این تولیدی کیف مدرسه ای انواع کیف زنانه، مردانه ، و انواع کوله پشتی می‌شود که همگی توسط طراحان خوش ذوق طراحی شده اند. برای مشاهده محصولات و خرید از تولیدی کیف به نشانی اینترنتی http://kif1.ir  مراجعه نمایید.

 

https://www.aftabir.com/reportages/view/2003/%DA%A9%DB%8C%D9%81-%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۰۰ ، ۰۱:۲۶
milad gohari nezhad

امروزه تعداد تولیدی کیف و کفش در جهان بسیار بسیار زیاد است و برخی تولید کنندگان تبدیل به برندهای معتبری شده‌اند که امروز گران‌ترین و البته با کیفیت‌ترین محصولات را عرضه می‌کنند. از جمله برندهای معروف در زمینه تولیدی کیف می‌توان به برند گوچی، پرادا، ولنتینو و... اشاره کرد که به عنوان لاکچری‌ترین برندهای جهانی شناخته می‌شوند. از آنجا که استفاده از کیف بخشی از استایل افراد را تشکیل داده و برای داشتن یک تیپ خاص بسیار حائز اهمیت است، در اختیار داشتن کیفی به کیفیت و خاصی تولیدات برند گوچی، ولنتینو یا پرادا برای همه‌ی بانوان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود

این در حالی است که خرید از تولیدی کیف این برندهای خارجی مشهور از ایران کمی سخت و گران قیمت خواهد بود. اگرچه کیفیت تولیدات این برندهای خارجی بسیار بالا است، اما آنچه که در نظر اول افراد را به خود جلب می‌کند، ظاهر شیک و خاص کیف‌ها خواهد بود. مسلماً اشنایی با یک تولیدی انواع کیف داخلی که قادر است محصولاتی با کیفیت برندهای خارجی و جذابیت آن‌ها تولید کند، برای ایرانی‌ها بسیار خوشحال کننده خواهد بود. پس از مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب غافل نشوید!

مزایای خرید از تولیدی‌های داخلی کدامند؟

کیف یکی از لوازم مهم است که بیشتر بانوان از آن استفاده می‌کنند، کیف‌ها علاوه بر جذابیت بخشیدن به تیپ و استایل اشخاص، وسیله‌ی خوبی برای به همراه بردن لوازم شخصی به شمار می‌رود. جالب است بدانید کیفی که با خود به مجالس جشن و عروسی می‌برید، باید متفاوت از کیفی که به محل کار خود می‌برید باشد. بنابراین به وضوح روشن است که خرید کیف تقاضای بالایی دارد و تولیدی‌های داخلی کیف در ایران مزیت‌های بسیاری برای هم‌وطنان خواهند داشت. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از تولیدی کیف ایرانی عبارت هستند از:

  1. خرید از تولیدی که کیف‌های با کیفیت و زیبا تولید می‌کنند، به جای خرید از محصولات خارجی موجب کمک به چرخه‌ی تولید در داخل کشور و رونق کلی جامعه خواهد شد.
  2. قیمت محصولات داخلی باکیفیت به مراتب از تولیدات برندهای خارجی ارزان‌تر است.
  3. دسترسی به تولیدی کیف داخلی و خرید از آن بسیار آسان و راحت می‌باشد.

با قاطعیت می‌توان گفت وجود تولیدی کیف داخلی یک نعمت بزرگ و عالی به شمار می‌رود و می‌بایست از تولیدکنندگان داخلی با تمام توان حمایت شود، اما آیا می‌دانید بهترین تولیدی داخلی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین تولیدی کیف ایرانی را بدانید!

مسلماً در میان تولید کنندگان داخلی هم تولید کننده خوب و بد وجود دارد و عموماً تولیدی‌های که محصولاتشان ویژگی‌های زیر را داشته باشد، معتبر و مطمئن به شمار می‌روند:

  • کیفیت و طول عمر بالای محصولات تولید شده
  • ویژگی‌های ظاهری مطلوب و جذاب
  • تولید شده مطابق با مد روز
  • قیمت مقرون به صرفه

این 4 ویژگی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترین تولیدی برای خرید است که اگر به آن توجه شود، خریدی رضایت بخش به وجود خواهد آمد. به وضوح روشن است که خرید از تولیدی‌های داخلی به نفع مشتری و تولید کننده خواهد بود، تنها کافی است یکبار امتحان کنید.

آشنایی با تولیدی کیف یک

عموماً صاحبان فروشگاه‌های کیف و کفش به دنبال یافتن بهترین تولیدی داخلی هستند تا با خرید عمده محصولات از ایشان بتوانند در فروشگاه‌ خود بهترین کیف‌های ایرانی را ارائه کنند. تولیدی کیف یک یکی از مشهورترین تولیدکنندگان کیف در ایران است که در استان تهران واقع شده و همتای کیفیت برندهای گوچی، پرادا و... کیف تولید و عرضه می‌کند. این مجموعه که توانایی ساخت کیف به درخواست مشتری را هم دارد، با فروش به صورت عمده و قیمت مقرون به صرفه کمک شایان توجهی به خریداران خواهد کرد.

تولیدی kif1.ir در زمینه تولید انواع کوله پشتی و کیف مدرسه , تولید کیف‌های زنانه و مردانه و....فعالیت تخصصی دارد و محصولات تولید شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است. تنوع کیف‌های تولید شده در تولیدی kif1 بسیار بالا بوده و به شما این امکان را می‌دهد که بسته به نیاز خود خرید نمائید.

دسترسی به تولیدی کیف یک آسان است!

اگرچه این تولیدی در استان تهران واقع شده است، اما نیازی نیست که برای خرید از سراسر ایران به تهران سفر کنید. امروزه دنیای ارتباطات و اینترنت کارها را بسیار آسان کرده و به راحتی می‌توانید از داخل منزل خود هم خرید نمائید. وبسایت تخصصی تولیدی http://kif1.ir این امکان را به مشتریان می‌دهد که به صورت آنلاین خرید کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل آدرس خود تحویل بگیرند. تولیدی کیف یک با هدف کمک به پیشرفت جامعه و کسب و کارهای کوچک‌تر بهترین شرایط را برای خرید مشتریان خود فراهم کرده است...

 

منبع :

 

www.tolid.co

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۳۶
milad gohari nezhad
پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳ ب.ظ

محصولات جدید تولیدی کیف مدرسه ای

 

کوله۲خونه ساده کد۱۵
قیمت: ۹۸۰۰۰ تومان(عمده)
سایز بزرگ-ساده سبک-۲زیپ
جنس ایرانی-آستر معمولی
ابعاد کیف: ۴۲ در۳۲ سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۲
۴طرح: مطابق عکس

کیف مدارس مقطع راهنمایی قیمت: ۱۱۸.۰۰۰ تومان(عمده)
بسیار جادار _ مدل ۴ زیپ
ابعاد کیف: ۴۵ در۳۲ سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۱
رنگبندی: مطابق عکس

 

کیف مدارس مرغوب کد۵۶۸۵
قیمت ۱۳۵۰۰۰ تومان(عمده)
محصول پر فروش_سایز متوسط
مناسب برای: ۹ الی ۱۳ سال
سایز متوسط،۴۰ در۳۶ سانت
جنس برزنت درجه۱=طرح دار- ۴زیپ- دارای عرق گیر_پشت طبی-آستر درجه۱-زیپ درشت مرغوب-سر زیپ فانتزی-دسته،،بند ها ابر دار-مارک فلزی-های کپی درجه۱

کیف مدرسه آبرنگی کد۵۶۷۹
قیمت ۱۱۵۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت مرغوب طرح دار
سایز بزرگ،۵۰ در۳۵ سانت
جنس ضد آب- ۴زیپ- آسترخوب-سر زیپ درشت

کیف مدرسه ای بزرگ حصیری کد۲۰
قیمت: ۸۸۰۰۰ تومان(عمده)
کوله جنس حصیری درجه۱
بسیار جادار _ مدل ۴ زیپ
ابعاد کیف: ۴۰ در۳۱ سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۱
رنگبندی: مطابق عکس

کیف مدرسه ۳زیپ حراجی کد۲۵
قیمت: ۸۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت ایرانی-ضد آب
سایز بزرگ-ابعاد۴۸در۳۵سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه٢
رنگبندی: مطابق عکس

کیف مدرسه ای۲خونه کد۲۶
قیمت: ۷۸۰۰۰ تومان(عمده)
مدل٢خونه-پشت(برجسته)
جنس برزنتی(ضد آب)
سایز متوسط-ابعاد۴۸در۳۵سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه٢
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه
تصویر روى کیف انتخوابى نمیباشد

کیف مدرسه ای ۳زیپ حراجی کد۲۴
قیمت: ۸۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت ایرانی-ضد آب
سایز بزرگ-ابعاد۴۸در۳۵سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه٢
رنگبندی: مطابق عکس

کیف مدرسه CAT کد۵۶۸۰
قیمت ۹۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت مرغوب
سایز بزرگ،۵۰ در۳۵ سانت
برزنت درجه۱ ایرانی_ضد آب_ ۴زیپ_آستر درجه۲

برای دیدن تمامه محصولات جدید تولیدی کیف مدرسه به لینک زیر مراجعه فرمایید 

لینک :  

http://kif1.ir/product-category/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۰۳
milad gohari nezhad
يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ق.ظ

برترین برندهای تولید کننده کیف

۱.chanel
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۰
تاسیس شده توسط: کوکو شانل
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی شانل در کجا ساخته می شوند: فرانسه یا ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار

شانل نیازی به معرفی ندارد. آن یکی از لوکس ترین برندهای کیف دستی در جهان است. این برند در بین افراد مشهور محبوب است.
کیف های دستی Chanel به دلیل ساده و در عین حال کاربردی بودن آنها شناخته شده اند. اغلب اوقات، خواهید دید که کیف های دستی لوکس مطابق مد بسیار کاربردی نیستند. کوکو شانل با دیدن این روند، اقدام به تولید یک سری کیف دستی کرد که لوکس به نظر می رسید و در عین حال کاربردی نیز بود. امروز هم خواهید دید که کیف های دستی Chanel در عین زیبایی و با کلاس بودن، از طراحی مینیمالیستی برخوردار هستند. کیف های دستی Chanel، به لطف طراحی ساده، از مد نمی افتند و همیشه مد روز هستند.
اگر می خواهید برای یک کیف دستی لوکس هزینه کنید، Chanel باید در بالای لیست شما باشد.

۲. Louis Vuitton
تاریخ تأسیس: ۱۸۵۴
تاسیس شده توسط: Louis Vuitton Malletier
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کشورهای سازنده فعلی: فرانسه، ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، سوئیس، آلمان و اسپانیا
قیمت متوسط هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار

 

Chanel، Hermès و Louis Vuitton بدون شک ۳ نام تجاری برتر کیف های دستی در حال حاضر هستند. یک دلیل مهم وجود دارد که چرا Louis Vuitton در قسمت فوقانی جدول ما نشسته است. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است Louis Vuitton را به عنوان یک برند برتر که کیف های دستی را با قیمت های ناخوشایند می فروشد، در نظر بگیرند، اما به وضوح اینگونه نیست.
اگر به داده ها نگاه کنید، کاملاً برعکس است. افرادی که کیف های Louis Vuitton را خریداری کرده اند، آن را سرمایه گذاری خوبی می دانند. Louis Vuitton کیف های دستی فوق العاده با کیفیت تولید می کند و ماندگاری آنها بسیار طولانی است. نه تنها این، بلکه این برند حراج های بهتری رو نسبت به باقی برندهای معروف برگزار می کند.

۳. Valentino
تاریخ تأسیس: ۱۹۵۲
تاسیس شده توسط: ماریو والنتینو
کشور تاسیس: ناپل، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار

Valentino همیشه به ساخت کیف های دستی لوکس معروف نبود. ماریو والنتینو، که بنیانگذار این برند است، یک کارخانه چرم سازی واقعا ماهر در ناپل بود. او به ساخت کیف های چرمی معروف نبود. در عوض کفش های چرمی را طراحی و تولید می کرد. افراد مشهوری از جمله ژاکلین کندی کفش های سفارشی طراحی شده توسط ماریو را می پوشیدند.
امروزه نیز می توانید همان کار دستی را توسط Valentino در کیف های دستی مشاهده کنید. کیف های دستی Valentino زیبا و لوکس به نظر می رسند. با ادامه روند تعیین شده توسط ماریو والنتینو، می توانید مهارت کار در هر یک از کیف های دستی والنتینو تولید شده را مشاهده کنید.
البته لازم به ذکر است کیف های دستی Valentino ارزان نیستند. قیمت کیف های Valentino می تواند در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار باشد. با این حال، غیر معمول نیست که می بینید کیف های طرحدار Valentino با قیمت محدودی به قیمت دو هزار دلار نیز به فروش می رسند.

۴. Prada
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۳
تاسیس شده توسط: ماریو پرادا، میوشیا پرادا
کشور تأسیس: میلان، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Prada یکی از محبوب ترین مارک های کیف دستی در جهان است. اگر اهل شیک پوشی و علاقه مند به کیف های دستی هستید، مطمئنا یک یا دو کیف دستی Prada در اطراف خود دارید.
Prada به عنوان یک شرکت تولیدکننده کیف لوکس شروع به کار نکرد. در عوض، به عنوان یک برند چمدان بی نظیر به وجود آمد. در سال ۱۹۸۵، میوچیا پرادا با معرفی یک سری از کیف های دستی نایلونی، برند Prada را نوسازی کرد. این شرکت کیف های دستی مرغوبی تولید کرده که با توجه به جزئیات ساخته شده اند. و برخلاف بسیاری از کیف های دستی طراحی شده، میوشیا قیمت کیف های دستی را به گونه ای تعیین کرد که برای مخاطبان بیشتری در دسترس باشد. و Prada امروزه یکی از برترین برند های کیف دستی لوکس در جهان است.

۵.Coach
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۱
تاسیس شده توسط: لیلیان و مایلز کان
کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا، شهر نیویورک
کشور سازنده: چین
متوسط قیمت هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار

 

Coach برند دیگری است که نیازی به معرفی ندارد. مانند همه برندهای ذکر شده قبلتر از آن، Coach نیز شروع دمدمی مزاجی داشت. این برند در ابتدا کیف های دستی تولید می کرد که طرحی ای شبیه به دستکش بیس بال داشتند. با گذشت زمان، این شرکت با طراحی های جدیدی روبرو شده است که مخاطبان اصلی آن را هدف قرار داده اند. و این تغییر به خوبی نتیجه داد.
امروزه کیف های دستیCoach یکی از محبوب ترین برندها در بین خریداران در سراسر جهان است. طرح هایی که امروز ارائه می دهند ساده و در عین حال ظریف هستند. همچنین کیف های دستی Coach به هر شکل و اندازه ای وجود دارند و باعث رشد نام تجاری آن در طول سال ها می شوند. مهم نیست شما چه سلیقه ای دارید، مطمئنا کیف Coach متناسب با نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

Marc Jacobs.6
تاریخ تأسیس: ۱۹۸۴
تاسیس شده توسط: مارک جیکوبز
کشور تأسیس: ایالات متحده آمریکا ، شهر نیویورک
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف دستی : ۱۷۵ تا ۴۹۵ دلار

 

اگر متوجه شده اید که طرح کیف های دستی Marc Jacobs مشابه طرح Louis Vuitton است، قطعاً اشتباه نمی کنید. و شما می خواهید بدانید که چرا. مارک جیکوبز، مردی که برند تجاری از آن او بود، قبل از شروع برند تجاری خود، ۱۷ سال در Louis Vuitton به عنوان مدیر خلاق کار کرد. خوشبختانه برای ما، کیف های دستی Marc Jacobs خیلی گران نیستند.
مارک جیکوبز بیش از ۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی و یک فروشگاه آنلاین دارد و در ۸۰ کشور گسترش یافته است.

Gucci.7
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۱
تأسیس شده توسط: گوچیو گوچی
کشور مبدا: فلورانس، ایتالیا
کارخانه تولید: شهر پراتو در توسکان، خارج از فلورانس
قیمت متوسط ​​کیف دستی: ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

Gucci به دلیل بندهای دستی چرمی لوکس ایتالیایی بسیار محبوب است. گوچیو گوچی، خالق این برند، شروع به ساخت طرح های کیف دستی کرد که الهام گرفته از زین های اسب بود. او به خوبی به کار با کیف های چرمی آشنایی داشت زیرا پدرش صاحب تجارت چرمی بود.
گوچیو به عنوان یک مسافر از طراحی های چمدان هایی که در سراسر دنیا دیده الهام گرفته و زمان زیادی طول نکشید تا بفهمد مردم چه می خواهند. او کیف های دستی چرمی با کیفیت بالا ساخت که علاوه بر ساخت خوب، از قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار هستند. توجه به جزئیات یکی از مهمترین موارد Gucci است. بنابراین جای تعجب نیست که کیف های Gucci سال ها دوام داشته باشند.

۸. Fendi
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۵
تاسیس شده توسط: آدل و ادواردو فندی
کشور مبدا: رم، ایتالیا
کشور سازنده: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار

در حالی که برندهای لوکس دیگر سعی می کنند درجه یک به نظر برسند و برجسته باشند، Fendi در جهت کاملاً مخالف حرکت می کند. در حالی که تعدادی از کیف هایی که Fendi ارائه می دهد درجه یک و مجلل به نظر می رسند، بقیه ترکیبات آن فریاد می کشند و هیچ چیز مجللی را در ساخت خود ندارند. و این به آنها کمک کرده تا کاملاً در میان مردم متمایز شوند.
فندی در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد و از همان ابتدا به ساخت کیف های دستی جذاب و فریبنده معروف بود. بسیاری از کیف های دستی آنها طرح های خزدار را به یک شکل یا شکل دیگر ادغام می کند. نباید انکار کرد که کیف دستی های Fendi چشم نواز هستند.

Hermès.9
تاریخ تأسیس: ۱۸۳۷
تاسیس شده توسط: تیری هرمس
کشور تاسیس: پاریس، فرانسه
جایی که اکنون ساخته می شوند: فرانسه
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ دلار

ما اطمینان داریم که انتظار داشتید هرمس را در این لیست جزو بالاترین رده ها از مارک های کیف دستی در جهان مشاهده کنید. و بنابراین، اینجاست! هرمس در سال ۱۸۳۷ به وجود آمد و توسط تیری هرمس تأسیس شد. این برند به ساخت کیف های دستی بسیار لوکس معروف است که برای اکثر مردم از دسترس خارج شده است. تا زمانی که یک فرد مشهور نباشید یا خیلی ثروتمند نباشید، بدست آوردن یکی از این موارد می تواند آرزو باشد.
قیمت کیف های هرمس در حدود ۱۲۰۰۰ دلار است و می تواند تا ۲۰۰۰۰۰ دلار نیز باشد. اما در اینجا متوقف نمی شود. اگر طرحی سفارشی برای کیف دستی خود درخواست می کنید و اگر هرمس این درخواست را بپذیرد، هزینه کیف بسیار بیشتر است. با این حال، در ازای این کار، می توانید کیف دستی ای را بخرید که شبیه هیچ کیف دیگری نباشد. کیف های دستی هرمس بسیار محدود هستند و حتی می توان آنها را به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت. معمول است که می بینید کیف های دستی Hermès بیش از قیمت خرید به فروش می رسند.

Céline.10
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۵
تاسیس شده توسط: سلین ویپیانا
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی سلین در کجا ساخته می شوند: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف های دستی: ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار

Céline کیف های دستی لوکسی درست می کند که در واقع می توانید روزانه از آنها استفاده کنید. برخلاف بسیاری از کیف های دستی لوکس که فقط در موارد خاص می توانید از آنها استفاده کنید، کیف های دستی Céline متفاوت هستند. کیف های دستی آنها بسیار محدود هستند و توجه عمومی را به خود جلب نمی کند. اما این بدان معنی نیست که آنها شیک و زیبا به نظر نمی رسند.
قیمت اکثر کیف های دستی سلین در حدود ۲۰۰۰ دلار است و همانطور که تصور می کنید از مواد چرمی با کیفیت بالا ساخته شده اند. توجه به اینکه جزئیات در این کیف ها نیز بسیار زیاد است. و جای تعجب نیست که این کیف ها ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند. و از آنجا که این کیف ها بسیار گران هستند، مجموعه کیف های دستی Céline منحصر به فرد است. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید این کیف ها را فقط در یک فروشگاه مجاز محدود خریداری کنید.
کیف های دستی سلین به دلیل طراحی حداقلی و قابلیت استفاده عالی بسیار محبوب هستند. در حالی که کیف های آنها جایگزین کیف های لپ تاپ نیست، اما تعداد کمی از مدل ها لپ تاپ را می توانید داخل آنها را جای دهید.

۱۱. Christian Dior
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۷
تاسیس شده توسط: کریستین دیور
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا یا اسپانیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار

Dior یک برند مد برتر است که به ساخت کیف های دستی لوکس، لباس های نفیس با طراحان و عطرهای برتر معروف است. این برند پس از جنگ جهانی دوم هنگامی که این شرکت به شکل گیری پاریس به عنوان یک شهر مد و لوکس کمک کرد، رونق گرفت.
Dior دارای تعداد زیادی کیف دستی است که برای مخاطبان زیادی کافی است. آنها کیف های متنوعی را تهیه می کنند که هم برای علاقه مندان به مد و هم برای کسانی که به دنبال کاربردی بودن کیف های دستی خود هستند، تهیه می شوند.

Saint Laurent.12
تاریخ تأسیس: ۱۹۶۶
تاسیس شده توسط: ایو سن لوران
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

 

ما که در لیست برند های برتر کیف دستی لوکس در جهان قرار داریم، Saint Laurent را نیز خواهیم داشت. Saint Laurent یکی دیگر از برندهای کیف دستی لوکس از پاریس و فرانسه است. این برند داستان بسیار جالبی دارد.
ایو سن لوران، بنیانگذار این برند تا دهه ۱۹۶۰ در Christian Dior کار می کرد. با این حال، به دلیل جنگ جهانی دوم، او مجبور شد برای جنگ برود. وقتی برگشت کارش از بین رفته بود. او از Dior به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد و برنده شد! با استفاده از این پول، مارک تجاری خود را ایجاد کرد – سنت لوران.
کیف های دستی Saint Laurent معمولاً منحصر به فرد هستند و طرح های جدیدی را به میدان می آورند. این برند بخاطر ارائه فلسفه های طراحی جدید و اجرای آنها بسیار مورد احترام است. بیشتر طرح های کیف دستی Saint Laurent ظریف بوده و تأثیرگذار به نظر می رسد.

13. تولیدی کیف یک  kif1.ir

تاریخ تاسیس : 1385

تاسیس شده توسط : گوهری

کشور مبدا: ایران , تهران

ساخت در: ایران

قیمت متوسط ​​هر کیف: 40 تا 70 هزار تومان

 

تولیدی کیف یک با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه

تولید و پخش انواع کیف زنانه , مردانه , کوله پشتی

و انواع کیف مدرسه ای به صورت عمده نامی آشنا برای

فعالان و همکاران عمده و خرده فروش سراسر کشور است

تولید مدل های جدید به صورت روزانه

از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه گوهری برای ایجاده تنوع بالا و فروش بهتر

همکاران عزیز اقدام به تولید دو تا سه مدل کیف جدید به صورت روزانه

و حذف چند مدل قدیمی میباشد

تولید انواع کیف سفارشی

از دیگر خدمات این تولیدی تولید انواع

کیف سفارشی با مارک و برند اختصاصی شما

و به صورت کاملا اختصاصی

ساخت و تولید انواع کیف زنانه , مردانه , دستی اداری , لب تابی

انواع کیف مدرسه و …

منبع :

http://kif1.ir

لینک مقاله :

 
http://mgkif.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%da%a9%db%8c%d9%81/
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۳۸
milad gohari nezhad

در این مقاله به بررسی انواع ابزار مورد نیاز برای تولید کیف به صورت دستی نه صنعتی میپردازیم

بدون ابزار و یراق آلات مورد نیاز دوخت کیف و دیگر محصولات امکان پذیر نیست. ابزار ساخت کیف بسیار گسترده بوده و همه آنها را از این صفحه می‌توانید تهیه کنید. اکثر این ابزار نه فقط برای کیف زنانه بلکه برای ساخت کیف‌های مختلف از قبیل کیف کمری و انواع کیف مدرسه ای و کوله پشتی  نیز کاربرد دارد.

ابزار ساخت کیف حرفه‌ ای

ابزار تولید کیف به صورت دستی و غیره صنعتی با دست 

ابزار های مخصوص برش :

شامل (قیچی، کاتر، تیغ کاتر، تریشه بر، گزن و لویس)

 

ابزار های مربوط به پرداخت و رنگ کردن لبه کیف :
شامل (رنگ لبه، شیار زن، لبه گرد کن، آرمیتاژ، غلطک رنگ و هویه)

 

ابزارهای دوخت:
شامل (نخ موم زده و نخ ساده، سوزن و گیره پا اسبی)

 

انواع سوراخ کن:
شامل (سمبه تکی، سمبه چند سر، درفش، پانچ و رولت علامتگذار)

 

انواع چسب برای داخل کیف :
شامل (چسب آهن، چسب نواری، حلال چسب، غلطک چسب و ظرف چسب)

 

انواع پرچ کن دستی:

شامل (دستگاه پرس، دکمه زن چهار پارچه، منگنه زن و …)

 

و انواع چکش و مشته و انبر.

 

یراق آلات متنوع کیف

همه انواع یراق آلات کیف  با تنوع بسیار بالایی و در کیفیت های مختلف و متنوعی در تولیدی کیف ارزان استفاده میشود البته این یراق آلات مخصوص کیف نبوده و در همه انواع محصولات استفاده می‌شوند.

 

انواع دکمه کیف:

شامل (دکمه آهن ربایی و دکمه چهار پارچه)

 

انواع حلقه کیف:
شامل (حلقه گرد و نیم گرد، جا دسته، گوشه گیر، بندگیر، پل و منگنه)

 

انواع زیپ و سرزیپ:
شامل (زیپ فلزی و پلاستیکی)

 

انواع پرچ کیف و کفش:
شامل (میخ، پیچ، استوک و نک)

 

انواع قفل کیف:
شامل (قفل پیچکی، قفل ناخنی، قفل دو نقطه، قفل مگنتی، قفل فولکسی، قفل فرگاما و …)

 

انواع پرچ کن دستی:

شامل (دستگاه پرس، دکمه زن چهار پارچه، منگنه زن و …)

 

و انواع مدبر، سگک کیف و طبله.

۱- تولیدی کیف چیست ؟

ساخت و تولید کیف یکی از انواع هنرهای دستی آمیخته با ذوق و سلیقه می‌باشد که ماده اصلی آن هر گونه چرم طبیعی یا مصنوعی است. روند تولید دستی بسیار متفاوت با فرایند تولید صنعتی می‌باشد که در آن نیروی انسانی جایگزین چرخ هاست.

انواع کیف دست دوز و تولید شده توسط نیروی انسانی به دلیل تطبیق پذیری با علایق و خواسته‌های مردم بسیار محبوب هستند. شما می توانید برای هر مناسبت از آنها استفاده کنید و همچنان به هر سبک و سیاقی که می‌خواهید طراحی کنید. صنایع دستی ریشه در صنایع دستی روستایی، تمدن‎های باستانی و بسیاری از صنایع دستی خاص که قرن‎هاست به کار گرفته می‌شوند.

بسیاری از صنایع دستی از مواد طبیعی و حتی کاملاً بومی استفاده می‌کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است مواد مدرن، غیر سنتی و حتی مواد صنعتی را ترجیح دهند. کالاهای تولیدی و تولید انبوه جزء کالاهای صنایع دستی نیستند.

۲- تاریخچه تولید کیف

ساخت کیف یا به طور ساده، خلق اشیاء هنری یا آثار هنری با استفاده از تکنیک‌های شکل دهی، تکنیک‌های رنگ آمیزی یا هر دو است.

چرم طبیعی در دوران ماقبل تاریخ و باستان (۵۰۰۰۰ قبل از میلاد) بوده است. از زمان آغاز بشریت، بشر توانایی اختراع را نشان داده است.

وقتی انسان ماقبل تاریخ به دنبال شکار غذا بود، فهمیدند که آنها می توانند بیشتر از حیوانات از گوشت آن استفاده کنند، اما این کار بسیار مشکل بود، زیرا مرطوب بود و سریعا متعفن می شد یا خشک می شد و انعطاف خود را از دست میداد، در هر دو صورت استفاده از آن دشوار بود.

آنها دریافتند که پوست آن را می توان به لباس تبدیل کرد و از آن برای محافظت در برابر عناصر استفاده کرد، این ایده سرآغاز استفاده از چرم بود.

یونانیان و رومیان در قرن هشتم چرم را در ترکیب با موارد دیگری بکار گرفتند و صندل‌های معروف، کیف‎های دستی و سپرهای امنیتی اختراع کردند.

علاوه بر این موارد رومی‎ها تعداد زیادی محصولات جدید از جمله کمربند، بند، زین و چادر را نیز تولید کردند. در طول قرون وسطی و دوره رنسانس، صنایع دستی با یک رونق خلاق و هنری روبرو شدند.

این محصولات دارای ویژگیهایی چون رنگ آمیزی، حکاکی شده، دارای اشکال خاص، مهر و موم شده بودند.

۳- مواد مورد نیاز تولید و ساخت انواع کیف به صورت دستی و غیره صنعتی

۱-۳- جنس خام یا همان چرم مصنوعی 

نخستین و قطعا مهم ترین ابزار کار در ساخت کیف خودِ جنس است، که به صورت طبیعی و مصنوعی در رنگ ها و نقش های گوناگونی وجود دارد.

۲-۳- موم

برای جلوگیری از باز شدن پیچ و تاب نخ، دوخت آسان بروی آن موم می کشند.

۳-۳- چسب

قطعه های برش خورده و آسترکشی و چسباندن استر به فوم توسط چسب صورت می گیرد.

هنگام چسب زدن باید به دقت چسب را در سطح مورد نظر پخش کرد و بعد از درنگی کوتاه سطح مورد نظر را چسباند، برای جذب بهتر چسب و نتیجه دلخواه و داشتن سطحی یکدستی بهتر است روی آن یک جسم سنگین قرار دهیم.

نکته مهم در چسباندن این است که به طور یکنواخت و یکدست تمامی قسمت ها را چسب بزنیم تا آستر ازکیف جدا نشود.

۳-۴- انواع لایی برای زیبایی 

لایی‌ها جهت ایستایی و زیبایی کیف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع مختلفی دارد و بسته به نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار می‎گیرد.

۱-۳-۴- جورابگیر

برای استحکام بخشیدن به کیف از جورابگیر یا نمدی استفاده می شود، به این دلیل که بین کیف و آستری قرار میگرد رنگ آن اهمیتی ندارد.

نمدی حالتی خشک دارد و اکثرا در کف کیف قرار میگیرند. هدف از این کار حفظ حالت کیف و جلوگیری از حالت شل ان است.

۲-۳-۴- قدک

قدک برای ایستاده نگه داشتن کیف مابین آستری و بدنه کیف قرار می‎گیرد. یک ورق الیاف سفت و فشرده می‌باشد، علاوه بر کیف در تولید کفش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳-۳-۴- تکسون

تکسون بدلیل استحکام بالا در ساخت کیف و کفش بکار گرفته میشود، همانند قدک جنس محکمی دارد. در هنگام استفاده از تکسون باید اندازه ی آن را از نسبت به جنس کمتر در نظر گرفت تا همراه با دیگر اجزای کیف دوخته نشود.

۴-۳-۴- فوم

برای استحکام بخشیدن و حفظ ظرافت و زیبایی کیف از فوم استفاده می‎شود. فوم نسبت به جورابگیر و تکسون مقاومت و استحکام کمتری دارد و در موارد خاصی مورد استفاده قرار میگیرد، زیرا نرمی خاصی دارد و از شکست در سطح جلوگیری می‎کند. برای کیف‌های معمولی، کناره طبله‌ها استفاده می‌شود.

۵-۳-۴- شلاقی

برای ثابت نگه داشتن حالت کیف و حفظ فرم آن از یک ورق پلاستیک فشرده استفاده می‎شود اما برش آن سخت است. از دو لایه بهم چسبیده تشکیل شده و معمولا در کف کیف و یا بدنه مورد استفاده قرار می‎گیرد.

۴- ابزار مورد نیاز گارگاه کیف ( غیره صنعتی )

تعداد زیادی ابزار کارموجود است. برخی از آنها بسیار تخصصی هستند و برخی دیگر عمومی هستند. برخی از آنها فقط برای سبک های منحصر به فرد تولید استفاده می شوند ، در حالی که برخی دیگر برای هر یک از آنها مفید هستند. واقعیت بزرگ این است که می توان آن را با ابزارهای نسبتاً کمی شروع کرد. این بسیار عالی است زیرا می توانید بدون ایجاد یک کارگاه کامل ، احساس مهارت و مهارت را نسبت به این حرفه داشته باشید. همچنین این بدان معناست که می توان بدون هزینه زیادی و یا سرمایه گذاری در منابع قابل توجهی در اوایل ، کار را شروع کرد. تولید و ساخت کیف به صورت دستی یکی از شاخه های صنایع دستی است که ابزارهای مورد استفاده در آن از تنوع بالایی برخوردار است.

۱-۴- ابزارهای دوخت
۱-۱-۴- سوزن

اولین ابزار ساخته شده به دست انسان که ضخیم و درشت و دارای شکافی بزرگ که محل قرار گیری نخ است، سوزن با عبور از لایه های مختلف کیف باعث اتصال و بهم پیوستن قطعات می‎شود. سوزن ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. شما باید یک سوزن سنگین وزن داشته باشید که به اندازه کافی بادوام باشد تا بتواند کیف را بخیه کند. برای بهترین نتیجه ، شما باید نخ توری یا مومی را انتخاب کنید که مخصوص و فقط برای تولید طراحی شده است.

۲-۱-۴- بشکاف

ابزاری است که برای شکافتن درز‎ها، دوخت‎ها و جا دکمه‎ها استفاده می‎شود.

۳-۱-۴- انگشتانه

ابزاری فلزی و سخت که در نوک انگشت قرار می‎گیرد و مانع فرو رفتن سوزن به انگشت می‎شود.

۴-۱-۴ نخ

بندی نازک که بافتی منسجم دارد و برای اتصال قسمت‎های مختلف یه محصول چند تیکه به کار می رود. انواع مختلفی دارد و هر کدام دارای قطر و ضخامت متفاوتی می باشد.

۱-۴-۱-۴- نخ ابریشمی

نوعی نخ ساده و ارزان که در دوخت‎های صنعتی مورد استفاده قرار می‎گیرد، معمولا برای وصل کردن تکه‎های مختلف به‎کار برده می‎شود. به دلیل نداشتن لایه چربی(موم) عمر آن نسبت به سایر نخ ها کمتر است و استقامت کمتری دارد.

۲-۴-۱-۴- نخ موم زده

نخ‎های ابریشمی که موم زده شده اند را نخ موم‎دار می گویند و معمولا برای کیف دوزی در تولیدی مورد استفاده قرار می‎گیرند و در رنگ‎های مختلف موجود می باشند. این نخ ها به دلیل مقاومت بالا و استحکامی که نسبت به سایر نخ‎ها دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‎گیرند.

۳-۴-۱-۴- تریشه مصنوعی

نوعی نخ با قطر بسیار بالا که جهت دوخت‎های تزیینی برای زیبایی محصولات استفاده می‎شود.

۴-۴-۱-۴- تریشه طبیعی

برش‎های نازک طبیعی است، که بسیار مستحکم می‏باشد. معمولا به عنوان دستبند و یا منگوله کیف به کار برده می‎شود.

۲-۴- ابزارهای برش

یکی دیگر از موارد اساسی که نمی توانید بدون آن کار کنید چاقوی تیز یا ظروف برش است. باز هم ، قیچی های هنری منظم احتمالاً  در گارگاه کیف سازی کاربرد ندارد . آنها فقط به اندازه کافی سنگین نیستند که بتوانند جنس کیف را را تمیز کنند. مهم است که همیشه هر چاقو یا وسایل برش را تیز نگه دارید. چاقوی کسل کننده موثر نخواهد بود و همچنین می تواند خطرناک باشد. این ممکن است لغزنده باشد ، و در نتیجه برش به پوست شما منجر شود!!! هنگام استفاده از چاقو ، می خواهید مطمئن شوید که سطح مناسبی برای برش آن دارید. برش یک بخش اساسی در تولید کیف است و چند گزینه مختلف برای انجام کار وجود دارد ، بنابراین انتخاب محدود می‌باشد. متداول ترین ابزار مورد استفاده یک چاقوی ابزار استاندارد ، یک برش چرخشی یا یک چاقوی گرد است.

۱-۲-۴- قیچی

قیچی‎های مخصوص برای ساخت کیف دارای دسته‎ های بزرگ و تیغه کوچک هستند و برای برش کیف استفاده می‎شود. برای قسمتهایی که برش آنها با کاتر دشوار است مانند گوشه ها و هلال ها از قیچی استفاده میشود. برای برش قطعات مختلف کیف در تولیدی از قیچی های مخصوص که دارای دسته های بزرگ و تیغه های کوچک هستند استفاده می شود که این شکل از قیچی برش انواع جنس را آسان تر می کند و بیشتر برای قسمت هایی که نمی شود با کاتر برش دادمثل گوشه ها وهلال ها مورد استفاده قرار میگیرد. قیچی کار باید از تیزی کافی برخوردار بوده و کُند نباشد تا جنس را به خوبی برش بزند و از بین نبرد.

۲-۲-۴- کاتر

کاتر برای برش زدن بصورت دقیق‎تر می‎باشد، کار با این ابزار دقت بالایی لازم دارد، استفاده از خط کش در کنار کاتر دقت برش را اقزایش می‎دهد.

۳-۲-۴- نخ چین

نخ چین یا نخ بُر ابزاری کوچک و بسیار تیز است که از آن برای بریدن نخ‎های اضافه یا نخ‎های انتهای کار استفاده می شود. این ابزار صرفا برای بریدن نخ‎های نازک مناسب است و برش پارچه، کاغذ و سایر مواد سبب کند شدن آن می‎شود.

۴-۲-۴- چاقوی لوییس

چاقو احتمالاً متداول ترین ابزار در کیف دوزی است، برای برش تکه‌های جنس خام جهت نازک کردن لبه‎ های کیف و لب‌تا کردن آن برای دوخت آسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاقوها نیز برای شکل دهی و در بعضی موارد به پایان رساندن استفاده می شوند.

۳-۴- ابزارهای چسباندن
۱-۳-۴- قلمو چسب

برای استفاده از چسب‎های کیلویی از قلموی مخصوص استفاده می‎شود. این ابزار برای پخش کردن چسب بر روی سطح کار می‎باشد.

۲-۳-۴- کرپ ( پاک کن )

 

ابزاری مخصوص جهت پاک کردن اثر خطوط و چسب است که بر روی کیف بعد از روند تولید باقی‎مانده است، این ابزار به راحتی و بدون آسیب زدن به محصول آن را پاک می کند.

ابزار های مربوط به پرداخت و رنگ کردن لبه کیف :

۴-۴- ابزارهای نگهداری
۱-۴-۴- تخت کار

ابزاری است که برای برش زدن جنس و پارچه و نمد  در تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت صفحه برش، ۱.۵ میلی متر و در سایزهای A3، A4 و سایر اندازه ها تولید می شود. سطح این صفحه به صورت مدرج با مقیاس های سانتی متر و اینچ ساخته می شود.

انواع تخته کار:

۱-۱-۴-۴- فایبرگلاس

۲-۱-۴-۴- پلاستیک فشرده

۲-۴-۴- گیره

این ابزار نقش پرس را ایفا می کند، برای نگه داری جنس خام قبل از تولید کیف بر روی میز کار بعد از چسب زدن است. همچنین می توان چند لایه جنس خام ( مصنوعی ) را توسط گیره روی هم فیکس کرده و تمامی لایه ها را به یک باره سوراخ کرد.

۱-۲-۴-۴- گیره پا اسبی مخصوص دوخت دو سوزنه

این ابزار از جنس چوب می‎باشد که توسط اهرم باز و بسته می شود. به اینصورت که کیف یا جنس برش خورده را ثابت و بدون حرکت نگه میدارد تا بتوانید بصورت هم زمان از هر دو دست خود استفاده کنید.

۵-۴- ابزارهای علامت زنی
۱-۵-۴- مشته

یکی از لوازم تولیدی کیف پرکاربرد مشته است، برای ضربه زدن به سمبه مورداستفاده قرار میگیرد و برای ایجا سوراخ با سمبه احتیاج به فشاری هست که توسط مشته انجام می شود. مشته ابزاری شبیه به  گوشت کوب و فولادی می باشد که وزن سنگینی دارد. از این ابزار برای محکم تر کردن اتصالات کیف و آستر و سایر قطعات داخل محصول به یکدیگر استفاده می‎شود.

۲-۵-۴- چکش

چکش یا ماله همانند مشته ابزاری برای ضربه زدن به سنبه و ایجاد سوراخ است.

موم

برای دوخت و ساخت کیف در تولیدی ها از نخ های مخصوصی استفاده می شود. این نخ ها ممکن است به هنگام کار، ریش ریش شوند. برای جلوگیری از این امر از موم استفاده می شود. به این منظور قبل از دوخت، نخ بر روی موم کشیده شده و استحکام آن بالا می رود.

۳-۵-۴- سنبه

 یکی از لوازم تولید کیف سمبه ‎ها هستند که از جنس فولاد می‎باشند، برای ایجاد سوراخ‎هایی بروی کیف استفاده می‎شوند. سنبه‎ ها در ابعاد و شماره‎های مختلف موجود می‎باشند که با توجه به سوراخ‎هایی که باید ایجاد کنید شماره‎های متفاوتی دارند. برخی از سمبه‎ ها دارای اشکال خاصی مانند ستاره، گل و غیره روی انواع کیف زنانه و دخترانه ایجاد می کنند که برای ایجاد طرح‎های تزیینی روی محصول از آنها استفاده می‎شود. برای تولید کیف های نازک ازسمبه ۰/۵ و برای کیف هایی با جنس ضخیم‎تر سمبه باشماره بالا استفاده می‎شود.

۱-۳-۵-۴- سنبه گرد(پانچر)

رایج ترین و معمول ترین نوع سنبه است، مقطع گرد دارد و مدادی شکل است.

۲-۳-۵-۴- سنبه شکلی

سطح مقطع این سنبه ها به صورت اشکال هندسی می‎باشد و برای زیبایی کار استفاده می‎شوند.

۳-۳-۵-۴- سنبه حکاکی

نوعی از سنبه که دارای نقش‎های مختلف است و جهت حک کردن این نقوش روی کیف به صورت دستی استفاده می‎شود.

۴-۳-۵-۴- سنبه اریب زن یا چنگالی

استفاده از اریب زن یا سمبه چنگالی برای ایجاد سوراخ‌های کوک بسیار ساده است. این ابزار سوراخ‌ها را با فاصله‌های یکسان، هم راستا و هم اندازه ایجاد می‎کند. استفاده از این ابزار باعث افزایش سرعت کار می‎شود.

۵-۳-۵-۴- سنبه کمربندی

سنبه کمربندی بسیار بادوام و از جنس فولاد سخت می‎باشد. برای برش زدن آسان قسمت انتهایی کمربند و برای تمیزکاری از سنبه کمربندی استفاده می‎شود. این ابزار تخصصی و مورد نیاز تولیدکنندگان کیف می باشد.

۶-۳-۵-۴- سنبه چاک زن

 ابزاری از جنس فولاد که برای ایجاد برش های کوچک یک سانتی استفاده می‌شود.

۶-۴- ابزارهای اندازه گیری
۱-۶-۴- خط کش نشانه

جهت نشانه گذاری نقاط و رسم الگوی دقیق و منظم مورد استفاده قرار می‎گیرد.

۲-۶-۴- خط کش فلزی

برای کار خط‎کش‎های فلزی مناسب‎ترین گزینه هستند، زیرا در هنگام کار با کاتر لبه‎ های خط‎کش از بین نمی‎رود. خط کش در سایز های (۲۰، ۳۰ و ۵۰) بیشتر مورد استفاده می باشد.

۳-۶-۴- گونیا

این ابزار برای علامت گذاری با زاویه ۹۰ درجه استفاده میشود.

۷-۴- ابزارهای رسم
۱-۷-۴- خودکار ژله ای

خودکارهای ژله ای بدون بدنه‎ی پلاستیکی عرضه می‎شوند و برای علامت گذاری روی کیف قبو و بعد از برش استفاده می‎شود و اثر آنها پس از برش و سنبه زدن با استفاده از کِرِپ یا پاک کن که از چربیِ حیوانات تهیه می شود قابل حذف و اصلاح هستند

۲-۷-۴- خودکار نقره ای

هنگام رسم الگو و مشخص کردن محل دوخت‎ها از خودکار اکلیلی نقره‎ای استفاده می‏ شود، زیرا اثر آن به راحتی با دستمال مرطوب از بین می‎رود.

۳-۷-۴- خودکار نوبوک

 برای علامت گذاری روی کیف مورد استفاده قرار میگیرد و در نهایت پس از پایان کار به راحتی اثر آن از بین میرود.

۴-۷-۴- مقوای شطرنجی یا کاغذ الگو

بعد از جنس مهم‎ترین ابزار الگو است. برای رسم الگو‌های دقیق باید از مقوای پشت شطرنجی استفاده کنید و در اندازه گیری دقت کافی داشته باشید.

تخته کیف دوزی

از دیگر ابزارهای کیف سازی برای تولید کیف از جمله کیف زنانه، کیف کمری و… می توان به تخته کار برش جنس اشاره نمود. البته این تخته کار زمانی کاربرد دارد که تولید کیف با دست انجام شود. در این موارد، به هنگام سمبه زنی و یا سوراخ نمودن جنس برش خورده تخته زیر آن قرار می گیرد. این تخته ها دارای جنسی از فایبر گلاس بوده یا از پلاستیک فشرده ساخته می شوند.

 

منبع :

تولیدی کیف یک

http://kif1.ir

 

http://www.mgwb.ir/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae/

 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۰ ، ۰۴:۲۲
milad gohari nezhad

چند نمونه از تولیدات کیف های جدید مدرسه ای و مدارس برای خرید مستقیم از تولیدی

 

کیف مدرسه ۲خونه متوسط کد۱۳
قیمت: ۷۵۰۰۰ تومان(عمده)
مدل۲خونه-جنس برزنتی ایرانی
سایز متوسط-ابعاد۴۰در۳۰سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۲
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه
تصویر روى کیف انتخوابى نمیباشد
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

 

مدرسه ای۲خونه آبرنگی کد۲
قیمت: ۷۹۰۰۰ تومان(عمده)
سایز متوسط- برزنتی ایرانی
مقطع دبستان-ابعاد۳۶در۲۹سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۲
دو نگ: مطابق عکس

 

 

 

 

کیف مدرسه ای۳جیب حراجی کد۱۱
قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان(عمده)
مدل۳جیب-جنس برزنتی ایرانی
سایز متوسط-ابعاد۳۷در۲۷سانت
یفیت: دوخت،،جنس: درجه۳
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه
تصویر روى کیف انتخابی نمیباشد

 

کیف مدرسه عکس خارجی برجسته کد۲۱
قیمت: ۱۲۵.۰۰۰ تومان(عمده)
عکس خارجی-سایز بزرگ۳زیپ
مدل۳خونه-پشت(برجسته)
جنس برزنتی(ضد آب)زیپ فانتزی
ابعاد کیف: ۴۸ در۳۴ سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۱
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه

 

کیف جدید مدرسه ای عکس خارجی برجسته کد۲۲
قیمت: ۱۲۰.۰۰۰ تومان(عمده)
عکس خارجی-سایز بزرگ۳زیپ
مدل۳خونه-پشت(برجسته)
جنس برزنتی(ضد آب)زیپ فانتزی
ابعاد کیف: ۴۲ در۳۰ سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه۱
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه
تصویر روى کیف انتخابی نمیباشد
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

 

مدرسه ای درجه۱ کد۱
قیمت ۱۱۳۰۰۰ تومان(عمده)
سایز بزرگ – ۳خونه
سایز بزرگ،۴۸ در۳۵ سانت
مدل بسیار پر فروش
برزنت مرغوب-پشت طبی برجسته-عکس جلو برجسته-آستر درجه۱-زیپ ها خارجی
دسته،،بند ها ابر دار
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

 

کیف مدرسه ای۲خونه کد۲۶
قیمت: ۷۸۰۰۰ تومان(عمده)
مدل٢خونه-پشت(برجسته)
جنس برزنتی(ضد آب)
سایز متوسط-ابعاد۴۸در۳۵سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه٢
مدلهاى انتخابى: دخترانه و پسرانه
تصویر روى کیف انتخابی نمیباشد

 

 

 

مدرسه ای کنفی کد۵۶۹۳
فقط ۷۵۰۰۰ تومان(عمده)
مقطع: دبستان- ۷ الی۱۳سال
مدل۴زیپ_جنس کنفی
ابعاد۴۰ در۳۱ سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه٢

 

لینک محصول :

 

 

کیف مدرسه چاپ برجسته کد۵۶۹۰
فقط ۷۵۰۰۰ تومان(عمده)
مقطع: دبستان- ۷ الی۱۰سال
مدل٢خونه-پشت طبى(برجسته)
جنس برزنتی(ضد آب)
سایز کوچک-ابعاد٣۶در۳۰سانت
کیفیت: دوخت،،جنس: درجه٢
فقط طرح پسرانه موجود میباشد

 

کیف مدرسه جدید و مرغوب کد۵۶۸۵
قیمت ۱۳۵۰۰۰ تومان(عمده)
محصول بسیار پر فروش_سایز متوسط
مناسب برای: ۹ الی ۱۳ سال
سایز متوسط،۴۰ در۳۶ سانت
جنس برزنت درجه۱=طرح دار- ۴زیپ- دارای عرق گیر_پشت طبی-آستر درجه۱-زیپ درشت مرغوب-سر زیپ فانتزی-دسته،،بند ها ابر دار-مارک فلزی-های کپی درجه۱
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

 

کیف  آبرنگی مدرسه ای بسیار پرفروش ( 3 مدل برتر )

کد۵۶۷۹
قیمت ۱۱۵۰۰۰ تومان(عمده)
جنس: برزنت مرغوب طرح دار
سایز بزرگ،۵۰ در۳۵ سانت
جنس ضد آب- ۴زیپ- آسترخوب-سر زیپ درشت

 

لینک منبع :

 

http://mg.tolid.co/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۰۰ ، ۲۱:۳۸
milad gohari nezhad